DJECI nude PORNOGRAFIJU, previše činjenica te im UBIJAJU KREATIVNOST i duh DJECI nude PORNOGRAFIJU, previše činjenica te im UBIJAJU KREATIVNOST i duh
HNV: REFORMA OBRAZOVANJA TEMPIRANA JE BOMBA!

DJECI nude PORNOGRAFIJU, previše činjenica te im UBIJAJU KREATIVNOST i duh

Hrvatska 1. svibnja 2016. D.K.

TweetEmailPrint ‘Tko to hoće da naša djeca budu potisnuta duha, zamućena razuma i životinjskog nagona koji vode u zlo i kaos umjesto da im... DJECI nude PORNOGRAFIJU, previše činjenica te im UBIJAJU KREATIVNOST i duh


‘Tko to hoće da naša djeca budu potisnuta duha, zamućena razuma i životinjskog nagona koji vode u zlo i kaos umjesto da im se ponudi ono što izgrađuje pozitivnu ličnost, prosvjetljuje, širi vidike, razvija dobrotu, ukratko daje ljudski smisao? Ne želimo tamu za naše mlade, nego svjetlo, radost i nadu’, ističe Hrvatsko nacionalno vijeće u prigovoru ministru Šustaru

karlo starčevićČlanovi Hrvatskog nacionalnog vijeća potrudili su se detaljno proanalizirati predloženi novi kurikulum, odnosno najavljene promjene u sustavu odgoja i obrazovanja, te su – šokirani činjenicom da i nova vlast ‘gura’, u suštini, kurikulum kojega je hrvatska javnost već odbacila, a kojega je bivši ministar Željko Jovanović htio uvesti milom ili silom – sastavili prigovor na tu reformu.

Prigovor su poslali Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa, odnosno ministru Predragu Šustaru.

Budući da se u hrvatskoj javnosti vrlo malo i – pogotovo – vrlo površno govori o ovoj temi, prenijet ćemo ovdje promišljanja i zaključke HNV-a.

”Hrvatsko nacionalno vijeće (HNV) kao svehrvatska, iznadstranačka i nestranačka te neideološka organizacija koja osmišljava i potiče zajedništvo domovine i izvandomovinstva ima jasnu predodžbu o tome kakvu Hrvatsku hoćemo. Na temelju koncepcije cjelovite preobrazbe potreban je sveobuhvatan program korjenitih promjena u svim područjima države i društva, a posebno u uništenom obrazovnom sustavu.

Izbacili Homera i Bibliju, nude požudu, nastranosti i pedofiliju!

U skladu s tim podupiremo svaku konstruktivnu raspravu o tzv. cjelovitoj kurikulskoj reformi (CKR) i pridružujemo se dobronamjernim primjedbama koje iznose cijenjeni i mjerodavni pojedinci, strukovna udruženja, razne druge skupine.

Odgoj i obrazovanje, u skladu s najvišim svjetskim standardima, s prioritetom  očuvanja i razvijanja hrvatskih nacionalnih posebnosti jedan je od najvažnijih dugoročnih ciljeva hrvatske države i društva. Bez visoke i primjerene razine izobrazbe te odgovarajućeg odgoja, koji bi pratili svjetske tijekove i ujedno razvijali hrvatsku identitetsku samosvijest, ne može biti ni hrvatske države kao nacionalne države hrvatskog naroda.

Ističemo samo neke primjedbe na važnije dijelove CKR-a.

Društvo koje teži europskim standardima ne može zanemarivati najveća dostignuća svjetske, a posebno europske kulture. Izbacivanjem iz školske lektire najvažnijih djela svjetske književnosti (npr. Homera, Biblije i dr.) dovodi se u pitanje pripadnost hrvatske kulture europskoj kulturnoj baštini i bitno osiromašuje obrazovna razina mladih.

Izostavljanjem iz školske lektire nekih najvažnijih klasika hrvatske književnosti i uključivanjem nekih suvremenih književnih imena i djela upitne estetske, a osobito odgojne vrijednosti ne samo da se omalovažava hrvatska kulturna tradicija i lijepa književnost, nego je to izravno uništavanje hrvatske samobitnosti i identiteta u novim naraštajima.

Izbacivanjem Marulića kao oca hrvatske književnosti izvršeno je freudovsko samoubojstvo zbog Edipova kompleksa. Također je neprihvatljivo izbacivanje Petra Zoranića, pisca prvoga hrvatskog romana Planine, kao i mnogih drugih hrvatskih pisaca. Neodrživa su „opravdanja“ da treba „proizvoditi čitatelje“, i to na literaturi koja obiluje banalnostima, jeftinom zabavom, prostačenjem, nastranostima, požudom, pornografskim, pedofilskim, morbidnim, vulgarnim sadržajima, bolestima duha i duše te, ukratko, plodovima lijevo-liberalne kulturne anarhije,  koja se sada želi instalirati i kao službeni odgojni smjer u škole.

Bez poznavanja Biblije, grčkih tragedija, mitova starih civilizacija i klasika svjetske književnosti ne može se razumjeti ni povijest ni umjetnost ni kultura i znanost niti identitet naroda i pojedinaca ne samo kod nas nego i u Europi i svijetu. Izbor lektire može biti blagoslov ili prokletstvo, ovisno o duhu kojim su knjige pisane i o duhovnom stanju čitatelja. Tko to hoće da naša djeca budu potisnuta duha, zamućena razuma i životinjskog nagona koji vode u zlo i kaos umjesto da im se ponudi ono što izgrađuje pozitivnu ličnost, prosvjetljuje, širi vidike, razvija dobrotu, ukratko daje ljudski smisao? Ne želimo tamu za naše mlade, nego svjetlo, radost i nadu. Ovakva reforma hrvatskog jezika i književnosti tempirana je bomba kojom se želi razoriti ne samo našu kulturu, nego i duše naše djece i mladih. „Stručnjaci“ koji su radili na CKR-u ili su nedorasli poslu ili su zlonamjerni plaćenici. CKR je motivirana politički i ideološki te gotovo da nema veze sa strukom.

Gomila nebitnih informacija – izbjegava se učiti kreativno razmišljati?!

U STEM (science, technology, engineering, mathematics – znanost, tehnologija, inženjerstvo, matematika) području i biologiji CKR je neprihvatljiv iz više razloga.

Narušena su didaktička pravila postupnosti. Gradivo nije usklađeno s dobi učenika. Neusklađeni su sadržaji iz pojedinih područja, npr. fizike i biologije. U biologiji se npr. u 7. razredu obrađuje „kretanje biljnih organa u ovisnosti o gravitaciji, svjetlosti i vodi“ prije nego se u fizici govori o gravitaciji i svjetlosti, što su osnovni pojmovi fizike. Proklamirano rasterećenje učenika od suvišne faktografije nije provedeno.

Ishodi znanja nisu diferencirani za društveno-humanističku i prirodoslovno-tehničku skupinu predmeta. Ne mogu se ishodi učenja svesti samo na opisivanje, pogotovo u STEM području, nego moraju biti rezultat kreativnog učenja i promišljanja.

Nije provedena analiza uzroka loših rezultata na PISA testovima.

Način ocjenjivanja je nedomišljen i apsurdan.

Nedovoljno je argumentiran prijelaz na sustav devetogodišnjeg obrazovanja (3+3+3).

CKR je u pedagoško-didaktičkom smislu neprihvatljiv jer ne zadovoljava tri temeljna aksioma: zornost, demonstraciju i eksperiment.

CKR se u svjetonazorskim pitanjima pokazao površnim i neznanstvenim, kad u ime znanosti govori o začeću, životu, postanku života i svijeta, biološkoj evoluciji, kontracepciji, braku, obitelji i sl. na neprihvatljiv način i protiv pravih znanstvenih spoznaja nastojeći vjeronauk i vjerske spoznaje dovesti u protuslovlje sa znanošću.

Uvode rodnu ideologiju, Jovanovićev koncept nije promijenjen!

Reforma u tom području ima za cilj, pod izlikom slobode, zdravstvenog i građanskog odgoja, uvesti rodnu ideologiju, istospolna partnerstva i vulgarni marksističko-ateistički pristup tumačenju začeća, života, braka i obitelji s čim se ne slaže golema većina naše javnosti i roditelja.

U izradi CKR-u sudjelovali su kadrovi koji su pokušali provesti reformu zdravstvenog odgoja koju je započelo nekadašnje Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, a koju je javnost odbacila.

Za CKR često se navodi izgovor da je na tom projektu dugo radilo 430 stručnjaka i kako su pritom utrošeni znatni novčani iznosi te da bi reformu zbog toga trebalo podržati. Ne bismo smjeli prihvatiti nikakav izgovor za provođenje ovakve reforme jer bi ona donijela znatno veću štetu, nego što iznosi do sada   potrošen, javni  novac.

CKR je neprofesionalno napravljen, nesuvremen je, ideološki motiviran te nepripadan tradiciji i svjetonazoru većine hrvatskih državljana.

Smatramo da je tzv. tim stručnjaka na čelu sa Borisom Jokićem pomno odabran od bivše vlasti kako bi planski manipulirao hrvatskim obrazovnim sustavom te i dalje provodio orjunašku, jugoslavensku i jugokomunističku ideologiju s ciljem razaranja hrvatskog nacionalnog bića te dalje sijao sjeme razdora u hrvatski narod.

Stoga predlažemo cijenjenom ministru obrazovanja da ODMAH raspusti postojeći tim za CKR i imenuje tim visokokvalitetnih stručnjaka s visokim moralnim načelima koji su se dokazali zalaganjem za hrvatske nacionalne interese, bez kojih nema opstanka Hrvata kao NARODA i Hrvatske kao DRŽAVE”, stoji u prigovoru na cjelovitu kurikulnu reformu, poslanom ministru Predragu Šustaru.

Prigovor je sastavilo ‘Hrvatsko nacionalno vijeće – Zajedništvo izvandomovinstva i domovine‘, a potpisao ga je Karlo Starčević, predsjednik HNV-a