Evo kako BAHATI UHLJEBI Plinare mjesecima MUČE GRAĐANE koji samo žele plinsko brojilo! Evo kako BAHATI UHLJEBI Plinare mjesecima MUČE GRAĐANE koji samo žele plinsko brojilo!
Pismo izvrsno oslikava nesnosno birokratsko maltretiranje hrvatskih građana od strane uhljeba u monopolističkoj tvrtci. Oni koji su sami sebi svrha mjesecima, sudeći prema pismu,... Evo kako BAHATI UHLJEBI Plinare mjesecima MUČE GRAĐANE koji samo žele plinsko brojilo!

Pismo izvrsno oslikava nesnosno birokratsko maltretiranje hrvatskih građana od strane uhljeba u monopolističkoj tvrtci. Oni koji su sami sebi svrha mjesecima, sudeći prema pismu, dave i guše korisnike, samo zato jer to mogu i jer znaju da zbog toga neće snositi posljedice!

Profesor dr. Ivan Lovrinović na svom je Facebook profilu objavio zanimljivo pismo građanina koji mu se obratio s problemom.  Pismo izvrsno oslikava nesnosno birokratsko maltretiranje hrvatskih građana, od strane uhljeba u monopolističkoj gradskoj tvrtci. Uhljebi koji su sami sebi svrha mjesecima – sudeći prema navodima pisma – ‘dave i guše’ korisnike, samo zato jer to mogu, odnosno zato jer ti nesretnici trebaju, zamislite, montirati brojilo za plin…, a ne mogu to učiniti – bez njihovog sudjelovanja. Osnosno, odmaganja u svemu…

”Ista je situacija i kada je u pitanju mjerenje potrošnje vode, struje…. Tome će Promijenimo Hrvatsku stati na kraj”, napisao je Lovrinović pa podijelio pismo:
”Birokratski aparat u ovim preslagivanjima vlade je toliko ojačao da je to nevjerojatno. Evo moga iskustva sa zahtjevom za ugradnju plinomjera.

Nitko se ne javlja, neće ništa mailom…

1) Plinara Zagreb
a) podnosiš zahtjev za priključak plinskog mjerila.
b) nitko se ne javlja
c) zoveš i pitaš, onda kažu – jeste li dostavili projekt, vlasnički list itd itd
d) doneseš projekt instalacija objekta, gdje je i plinska instalacija..i čekaš….
e) kako te nitko ne zove ili šalje obavijest (za njih je mail operacija ravna slijetanju na mjesec) ti zoveš i onda krene vozanje od sobe do sobe da bi ti netko (u pravilu uvijek druga osoba) rekla da projekt mora napraviti projektant koji od njih ima specijalnu punomoć i dopuštenje….i dobiješ broj i ime…
f) kako si u bezizlaznoj situaciji zoveš taj broj projektanta sa ovlastima od plinare i nakon x poziva i slanja sms-ova ti se lik javi, onda on traži sve ono što si već predao plinari…??? da predali ste tamo, ali ne meni..??
i ajde nosi mu jer ni on neće ništa mailom itd. itd.
g) kad taj gospodin napravi projekt, to se ponovo predaje u plinaru…i to ide u obradu
h) nakon x dana zoveš, a oni pitaju imate li suglasnost sa zup i gradskim cestama, to vam treba….
i) nakon toga kad to ishoduješ, u plinari pitaju imate li suglasnost Hrvatskih voda itd.., da slučajno ne prolazi tuda vodovod neki itd…
j) ishođuješ i to i čekaš da se to obradi…
k) nakon par dana zoveš, oni kažu dan je nalog monterima da naprave priključak…
l) ti monteri su naravno privatne tvrtke, koje imaju specijalnu suglasnost od plinare da to mogu odradit…no jedva čekaš da nakon svega dođu.., a njih nema

Zagubili projekt, pa sve ispočetka?!

k) zoveš plinaru da ih nema, a oni u plinari kažu da su zagubili projekt i da ne mogu znati o čemu se tu radi…???? Haloooo, sad smo ponovo na početku!!??
n) i nakon ponovnog zvanja onoga projektanta da ti iskopira projekt jer je onaj izgubljen, opet čekaš montera…i jednog dana dolazi monter…
o) i sad čekaš konačno priključak, a frajer napravi par metara cijevi i postavi ormarić ili ventil i ode.. naravno prethodno si mu sve platio…na upit a sat/brojilo, on odgovara, a neee, to ne radim ja, to rade drugi.. javite se u plinaru…..(lud gledaš u zid….)
p) nakon toga u plinari ti kažu doći će monter koji ima čak i mobitel i ime…ali da ga dobiješ ili da mu netko da nalog ili da ti netko može reci KADA ĆE dotični naići, e to neće ići….
r) samo da imaš osjećaj to montiranje brojila traje max 15 min….

Ovo Vam pismo pišem zastupniče Lovinoviću iz osobnog iskustva. To je masovna pojava.

E PA SAD ZAMISLITE GDJE SMO I ŠTO DA RADI MALO NEPISMENIJI ČOVJEK…KOLIKO JE TO GADLJIVO I JADNO, ISPREPLETENO PRIVATNIM INTERESIMA ITD, JEDNOSTAVNO NI OPISATI NE MOŽEŠ…”, napisao je građanin saborskom zastupniku Ivanu Lovrinoviću, koji je na kraju dodao svoj komentar.

”Stvarno jadno i mučno. Građani troše energiju, živce i novac u sustavu koji ih maltretira, umjesto da im pomogne. Stranka Promijenimo Hrvatsku će osigurati da se na jednom mjestu rješava zahtjev za priključenje brojila plina, ali i drugih uređaja (za vodu, struju) bez “vozanja” građana. I ne samo to, na računalu će se pratiti u kojoj je fazi rješavanje predmeta i kod koga se nalazi. Tako normalne zemlje rade.
Netko će reći da je ovo sporedna stvar. Mislim da nije, jer maltretira ogroman broj ljudi”, napisao je saborski zastupnik Ivan Lovrinović.

Mnogi građani u komenarima ispod posta potvrdili su da su i sami imali slična iskustva, te da je takav nemar i  birokratsko iživljavanje nad građanima masovna pojava u Hrvatskoj…

Komentari