GORKO ISKUSTVO ČITATELJA: ‘Evo kako su me prevarili i kako T-mobile potkrada potrošače!’ GORKO ISKUSTVO ČITATELJA: ‘Evo kako su me prevarili i kako T-mobile potkrada potrošače!’
OTVORENO O NEPRAVDI: SPRIJEČIMO PREVARE I PLJAČKE

GORKO ISKUSTVO ČITATELJA: ‘Evo kako su me prevarili i kako T-mobile potkrada potrošače!’

Zagreb 12. listopada 2016. D.K.

TweetEmailPrint ”Šaljem im prigovore, no nema odgovora. Idem u poslovnice, a oni kažu: ‘Posaljite pismeni prigovor!’  Najgore  je što se nemaš kome žaliti jer... GORKO ISKUSTVO ČITATELJA: ‘Evo kako su me prevarili i kako T-mobile potkrada potrošače!’


”Šaljem im prigovore, no nema odgovora. Idem u poslovnice, a oni kažu: ‘Posaljite pismeni prigovor!’  Najgore  je što se nemaš kome žaliti jer Povjerenstvo i Hakom ništa ne odgovaraju. Nije velik novac u pitanju, ali boli me i osjećam se jadno, prevareno”, ističe Matija Lešković, u priči o nepravdi koju je doživio i šteti koju mu, čini se, neće nadoknaditi

mobiteli-i-prevareMatija Lešković, član Živog zida i kandidat na listi u Trećoj izbornoj jedinici na prethodnim izborima, poslao nam je dopis u kojem je opisao muke koje već mjesecima proživljava zbog (navodne) prevare T-mobile-a.

U želji da upozori i druge građane na moguće slične probleme i prevare kojima se, sudeći prema njegovim riječima, služe djelatnici te i sličnih tvrtki, Lešković je predložio da objavimo njegovo svjedočanstvo.

”Priča počinje sredinom srpnja kada sam zvao korisničku sluzbu T-mobile-a, zbog želje da prijeđem s niže tarife na višu, te mi je agent preko telefona rekao da će sa svim dodacima, dakle tarifa, uređaj, PDV, naknade i ostalo što sve već ide, račun biti 215 kuna.

Tarifa je aktivirana od 1. kolovoza 2016. godine. Mjesec dana kasnije dobio sam račun od 300 kuna. Zvao sam ih i pitao što se dogodilo. Oni su kazali da se dogodila pogreška te da su mi ”slučajno” naplatili MAX TV to go, koji je inače gratis. No, kada se to umanji od tih 300 kuna, to je opet veći račun nego što je ugovoren. Nakon toga sam tražio preslušavanje snimke prvog razgovora, gdje je rečeno da će račun, sa svime navedenim, iznositi 215 kuna.

Oni su odgovorili da će mi od 1. studenoga smanjiti račun na staru tarifu, koju ja ne želim i nisam pristao na nju. Dakle, ja moram osmi, deveti i deseti mjesec plaćati račun od 300 kuna za ono što nisam ugovorio i ono što mi nije rečeno.

Šaljem im i dalje prigovore, no nema odgovora. Idem u poslovnice, a oni kažu: ‘Posaljite pismeni prigovor!’

Najgore  je što se nemaš kome žaliti jer nemaš od njih konkretnog odgovora.

Povjerenstvo i Hakom ništa ne žele odgovoriti, dok se po redu sve ne riješi. Ja ne mogu neplatiti te racune, zato što plaćam preko trajnog naloga pa ne mogu čekati dok se sve ne riješi. Novac tako bježi s računa svakog 25-og u mjesecu…

Nije velik novac u pitanju, ali boli me i osjecam se jadno, prevareno”, ističe Matija Lešković, u svojoj priči o prevari koju je doživio.

U nastojanju da pomognemo ljudima koji imaju slične probleme te da kroz objave sličnih svjedočanstava – koja ne služe na čast tvrtkama koje kroz sitne obmane, prema svemu sudeći, pljačkaju svoje korisnike, pokušamo spriječiti sramotne postupke djelatnika telefonskih operatera i sličnih prevaranata, pozivamo čitatelje da nam se jave ukratko sa svojim pričama, blokirane i ovršene sa svojim problemima na adresu redakcija@promise.hr.

Jasna i sažeta svjedočanstva ćemo objaviti.

SAVJETOVALIŠTE za BLOKIRANE prepuno ljudi, volonterke ne stižu sve primiti!