HDZ relativni pobjednik, Živi zid i partneri najveće iznenađenje, ANKETE OPET PROMAŠILE! HDZ relativni pobjednik, Živi zid i partneri najveće iznenađenje, ANKETE OPET PROMAŠILE!
TweetEmailPrint Komentirajući rezultate koji opet značajno odudaraju od predizbornih anketa – prema kojima je SDP trebao biti pobjednik izbora – Mirjana Hrga je naglasila da treba... HDZ relativni pobjednik, Živi zid i partneri najveće iznenađenje, ANKETE OPET PROMAŠILE!


Komentirajući rezultate koji opet značajno odudaraju od predizbornih anketa – prema kojima je SDP trebao biti pobjednik izbora – Mirjana Hrga je naglasila da treba napokon jasno i glasno reći da nešto nije u redu s tim anketama i agencijama koje ih provode

rezultatiNakon što je poslije jedan sat iza ponoći DIP obradio više od 83 posto glasova, HDZ je i definitivno postao relativni pobjednik parlamentarnih izbora sa 61 osvojenim mandatom, Narodna koalicija osvojila je 54 mandata, Most 12, a koalicija Jedina opcija 8 mandata. IDS s partnerima osvaja četiri, a koalicija Milana Bandića dva mandata. HDSSB osvojio je jedan mandat, a jedan mandat osvoila je Nezavisna lista generala Željka Glasnovića.

U izbornom stožeru HDZ-a okupljenima se obratio Andrej Plenković.

‘Mislim da smo uspjeli u ovoj kampanji unijeti jednu novu kulturu komunikacije, vratiti sadržaj politici i temeljiti kampanju na programu’, rekao je Plenković.

‘Još jednom ponavljam da smo otvoreni za suradnju strankama koje su nam programski i svjetonazorski slične. Razgovarat ćemo s našim partnerima i dogovoriti platformu za poslije izborne razgovore’, poručio je Plenković.

Komentirajući rezultate izbora koji opet značajno odudaraju od predizbornih anketa prema kojima su Zoran Milanović i SDP trebali biti pobjednici izbora, Mirjana Hrga, urednica i novinarka na RTL-u naglasila je da treba napokon jasno i glasno reći da nešto nije u redu s tim anketama i agencijama koje ih provode te da bi do slijedećih izbora trebalo uvesti neka pravila za anketare.

Hrgin argumentirani istup nisu prihvatili drugi gosti u studiu RTL-a, vjerojatno zato jer su i sami u nekoj interesnoj vezi s agencijama, koje vrlo neuspješno i pristrano već godinama provode predizborna ispitivanja raspoloženja hrvatskih birača. Sjetimo se samo predsjedničkih izbora i velike prednosti koje su davali gubitniku Ivi Josipoviću, pa prošlih parlamentarnih izbora, kada su se također osramotili prognozama…

Što se događa s agencijama koje provode istraživanja?

U kuloarima se već dugo priča da one umjetno, u stvari, podižu rejting onima koji im više plate, odnosno onima koji su im ideološki bliski!

Na taj način predizborne ankete služe, prije svega, kako bi nametale biračima određene političke opcije, a ne kao realni pokazatelj raspoloženja hrvatskog biračkog tijela.