ISTOK I JUG GRADA USKORO BEZ ČEPOVA: Nakon Radničke, kreće rekonstrukcija ROTORA u Remetincu ISTOK I JUG GRADA USKORO BEZ ČEPOVA: Nakon Radničke, kreće rekonstrukcija ROTORA u Remetincu
TweetEmailPrint Zagrebački gradonačelnik je naglasio kako će radovi na žili kucavici i „ulazu u Zagreb“- remetinečkom rotoru iznositi 224 milijuna kuna, a što će,... ISTOK I JUG GRADA USKORO BEZ ČEPOVA: Nakon Radničke, kreće rekonstrukcija ROTORA u Remetincu


Zagrebački gradonačelnik je naglasio kako će radovi na žili kucavici i „ulazu u Zagreb“- remetinečkom rotoru iznositi 224 milijuna kuna, a što će, uz Radničku, biti najveća prometna investicija u gradu

Rekonstrukcija Radničke ceste trebala bi biti gotova u studenom ove godine, a već u svibnju, ako sve bude teklo prema programu, kreće se u još jedan veliki prometni projekt – rekonstrukciju rotora u Remetincu, najavio je gradonačelnik Milan Bandić u obilasku radova na zadnje dvije, odnosno trećoj i četvrtoj etapi sveobuhvatne rekonstrukcije Radničke ceste od Slavonske avenije do Domovinskog mosta.

Voditelj projekta Goran Radić je napomenuo kako treću etapu čine nadvožnjaci s pristupnim rampama preko željezničke pruge u ukupnoj duljini od približno 400 m. Ukupna vrijednost radova treće etape iznosi približno 50 milijuna kuna.
Četvrta etapa od željezničke pruge do Domovinskog mosta je duga 1245 m, a obuhvaća gradnju prometnice s cjelokupnom infrastrukturom. Posebna je etapa ovog projekta križanje Radničke ceste – Žitnjačke (buduće produžene Čulinečke ceste) i Ulice Petruševec I, ukupne duljine 540 m, koja obuhvaća denivelaciju postojećeg raskrižja izgradnjom dvaju cestovnih podvožnjaka s po dva vozna prometna traka kojima se osigurava kontinuitet prometa preko Domovinskog mosta prema obilaznici i Zračnoj luci. Samo raskrižje u nivou prema Žitnjaku i Petruševcu se proširuje i semaforizira. Ukupna vrijednost radova četvrte etape iznosi približno 150 milijuna kuna.

Sada se upravo izvode radovi na izvedbi donjih ploča podvožnjaka i njegovih pristupnih rampi i to prema njegovom najdubljem dijelu uz paralelno izvođenje crpne stanice. Istovremeno će se postavljati i plinske instalacije, elektromreža, DTK instalacije i instalacije vodovodne mreže. Nakon toga, nastaviti će se radovi na izvođenju donjeg i gornjeg ustroja prometnice s oborinskom odvodnjom, hortikulturnim uređenjem i javnom rasvjetom, objasnio je Goran Radić.

Na kraju obilaska, zagrebački gradonačelnik je naglasio kako će radovi na žili kucavici i „ulazu u Zagreb“- remetinečkom rotoru iznositi 224 milijuna kuna, a što će, uz Radničku, biti najveća prometna investicija u gradu.