Izgrađena su DVA TUNELA; završena je prva faza radova na REMETINEČKOM ROTORU Izgrađena su DVA TUNELA; završena je prva faza radova na REMETINEČKOM ROTORU
NOVI ROTOR TREBAO BI BITI GOTOV DO 1. SVIBNJA

Izgrađena su DVA TUNELA; završena je prva faza radova na REMETINEČKOM ROTORU

Zagreb 13. rujna 2019. Promise.hr

Građani su zamoljeni za još strpljenja jer će se krajem veljače morati odraditi jedan veliki uklop s rotora na Jadranski most i tada će... Izgrađena su DVA TUNELA; završena je prva faza radova na REMETINEČKOM ROTORU

Građani su zamoljeni za još strpljenja jer će se krajem veljače morati odraditi jedan veliki uklop s rotora na Jadranski most i tada će promet biti usporen oko mjesec dana, jer će se morati koristiti pola mosta dok se ne završi druga polovica. Nadam se da ćemo to ublažiti s upotrebom sjevernog traka rotora koji će do tada biti u funkciji, rekao je Radić

Gradonačelnik Milan Bandić obišao je danas, zajedno s predstavnikom tvrtke Kamgrad Dragutinom Kamenskim i suradnicima, gradilište remetinečkog rotora nakon što je završena izgradnja dvije tunelske cijevi u koje je, unatrag nekoliko mjeseci, ugrađeno preko 28.000 m3 betona i 3.500 tona armature.

U kolovozu 2018. smo zakopali prvu lopatu, a vjerujem da ćemo Zagrepčanima novi rotor pokloniti za 1. svibanj. Nećemo forsirati da završimo 1. travnja., rekao je gradonačelnik
Čak 40 posto automobila u Zagrebu ovdje ulazi i izlazi iz pravca Avenije Dubrovnik, Jadranskog mosta na Jadransku aveniju. Danas ovdje vidimo dva tunela duljine 280 metara s čime je gotova prva faza radova, dodao je gradonačelnik, napomenuvši da se ovdje kopalo 38-40 metara u dubinu i da je trebalo puno toga napraviti da se ovo danas dovrši i naprave armirano betonske konstrukcije na potezu istok-zapad od Avenije Dubrovnik do Jadranske avenije.

Zahvaljujem se djelatnicima gradskog ureda, izvođačima na uloženom trudu, te Gradskoj skupštini, Vladi RH i resornim ministarstvima na suradnji na ovom velikom projektu koji se gotovo cijeli financira iz bespovratnih sredstava.

Predsjednik Gradske skupštine Grada Zagreba Drago Prgomet rekao je da danas ovdje svjedočimo radovima koji su izuzetno napredovali na čemu je čestitao izvođačima, da svjedočimo tome da ova gradnja nije izazvala prometne čepove te, također, da svjedočimo jednom velikom projektu koji je rezultat suradnje Grada Zagreba i Vlade Republike Hrvatske za koji je povučeno preko 300 milijuna kuna nepovratnih sredstava. To je dobar put i zato ćemo i dalje nastojati surađivati na korist naših građana.

Voditelj gradilišta Goran Radić rekao je da su ovo ljeto napravljeni podvožnjaci dužine 280 metara, rampe, pristupne rampe i uporni zidovi. Ugrađeno je blizu četiri milijuna kilograma armature te, zajedno s dijafragmom, utrošeno 40.000 m3 betona. Još nas čekaju radovi na prometnicama za koje je potrebno 80.000 m2 asfalta. To su obilni radovi u kojima sudjeluje puno radnika koji su uložili veliki trud. Negdje 90% asfalterskih radove ćemo nastojati odraditi do Božića, a za kraj ćemo ostaviti tunele jer tim radovima ne smetaju vremenski uvjeti. Do tada ćemo imati već jednu lijepu sliku rotora.

Građani su zamoljeni za još strpljenja jer će se krajem veljače morati odraditi jedan veliki uklop s rotora na Jadranski most i tada će promet biti usporen oko mjesec dana, jer će se morati koristiti pola mosta dok se ne završi druga polovica. Nadam se da ćemo to ublažiti s upotrebom sjevernog traka rotora koji će do tada biti u funkciji, rekao je Radić.

Komentari