Je li AUSTRIJSKI SPAR uistinu lanac s NAJVIŠE HRVATSKIH proizvoda? Što onda prodaje Konzum?! Je li AUSTRIJSKI SPAR uistinu lanac s NAJVIŠE HRVATSKIH proizvoda? Što onda prodaje Konzum?!
ZUP PROZIVA AGENCIJU ZA ZAŠTITU TRŽIŠNOG NATJECANJA:

Je li AUSTRIJSKI SPAR uistinu lanac s NAJVIŠE HRVATSKIH proizvoda? Što onda prodaje Konzum?!

Zagreb 28. kolovoza 2018. D.K.

TweetEmailPrint Udruga za zaštitu potrošača smatra da potrošače zanima i koji je trgovački lanac ima najmanji udio hrvatskih proizvoda. Ukoliko je istinita SPAROVA kampanja,... Je li AUSTRIJSKI SPAR uistinu lanac s NAJVIŠE HRVATSKIH proizvoda? Što onda prodaje Konzum?!


Udruga za zaštitu potrošača smatra da potrošače zanima i koji je trgovački lanac ima najmanji udio hrvatskih proizvoda. Ukoliko je istinita SPAROVA kampanja, ZUP poziva sve potrošače da kupuju u SPARU, no ukoliko je to neutemeljeno reklamiranje, onda se radi šteta”, ističu u Udruzi

Zagrebačka udruga potrošača oglasila se povodom objave jednog stranog trgovačkog lanca koji tvrdi da upravo oni, a ne neka hrvatska trgovina, na policama imaju najviše hrvatskih proizvoda.

U priopćenju, koje su poslali Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja i medijima, Zagrebačka udruga potrošača naglašava da se zalaže za što veći broj hrvatskih proizvoda na policama trgovačkih lanaca, ali i za provjeru točnosti informacija o domaćim proizvodima.

”Zagrebačka udruga potrošača podržava uvođenje što većeg broja domaćih proizvoda u trgovačke lance u Hrvatskoj koji su većinom u stranom vlasništvu i koji nam uglavnom prodaju uvoznu robu, po svim dosadašnjim saznanjima i analizama proizvode iste robne marke i brenda, a slabije kvalitete od iste robe iste marke koje se prodaju u ostalim članicama EU.

Trgovački lanac ŠPAR pokrenu je kampanju ˇ“JE! DOMAĆE JE“ u kojoj tvdi da je ŠPAR trgovina s najviše domaćih proizvoda. ZUP podržava takva nastojanja, ali kao udruga za zaštitu potrošača pitamo se jeli ta tvrdnja istinita i na čemu se temelji? Postoji li neki podatak o tome koji je baziran na analizi i potkrepljen stvarnim podacima i činjenicama ili je to proizvoljna procjena?

Također, pitamo se što radi jedini domaći trgovački lanac, a to je KONZUM?

Zar je istina da ŠPAR ima više domaćih proizvoda od KONZUMA:Ukoliko je tako, zašto je to tako? Ukoliko to nije tako, jeli primjereno da ŠPAR tvrdi potrošačima da je „TRGOVINA S NAJVIŠE DOMAĆIH PROIZVODA“ i čime to može dokazati.

ZUP smatra da naše potrošače zanima i koji je trgovački lanac ima najmanji udio hrvatskih proizvoda, tj. da se objavi lista svih trgovačkih lanaca s udjelom domaćih proizvoda na policama koja bi bila transparentna.

Ukoliko je istina ŠPAROVA kampanja, ZUP poziva sve potrošače da kupuju u ŠPARU, no ukoliko je to neutemeljeno reklamiranje smatramo da se radi šteta i zbunjuje, tj. lažno informira hrvatske potrošače kod kojih je probuđen senzibilitet za domaće proizvode na šta treba reagirati i Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja.Smatramo da bi Agencija za zaštitu tržišnog natjecanjaili neko neovisno tijelo ili institucija trebala povesti brigu da se ustanovi pravo stanje domaćih proizvoda na policama trgovačkih lanaca i da tek onda isti mogu potrošačima nuditi reklame koje su utemeljen na neovisnim i dokazanim podacima”, stoji u priopćenju Zagrebačke udruge potrošača kojega je potpisao Vladimir Novotny, predsjednik ZUP-a.