Na Dan Australije učenice 2.a razreda IV. gimnazije postale su posvojiteljice mladog močvarnog valabija Na Dan Australije učenice 2.a razreda IV. gimnazije postale su posvojiteljice mladog močvarnog valabija
Učenice zagrebačke IV. gimnazije pobjednice Australskog virtualnog izazova

Na Dan Australije učenice 2.a razreda IV. gimnazije postale su posvojiteljice mladog močvarnog valabija

Zagreb 26. siječnja 2021. Promise.hr

TweetEmailPrint U Australskom virtualnom izazovu koji je organiziralo Veleposlanstvo Australije u Hrvatskoj, sudjelovalo je 115 timova iz cijele zemlje. U tim timovima bilo je... Na Dan Australije učenice 2.a razreda IV. gimnazije postale su posvojiteljice mladog močvarnog valabija


U Australskom virtualnom izazovu koji je organiziralo Veleposlanstvo Australije u Hrvatskoj, sudjelovalo je 115 timova iz cijele zemlje. U tim timovima bilo je čak 758 srednjoškolaca, a na uključivanje u izazov poticali su ih nastavnici – od razrednika do profesora geografije i engleskog jezika. Australski virtualni izazov održao se u studenom i prosincu prošle godine. Timovi srednjoškolaca koji su smjeli imati između tri i deset članova, zadatke su dobivali na engleskom jeziku i istim su se jezikom služili i pri odgovaranju na njih

Na Dan Australije Zoološki su vrt grada Zagreba posjetile pobjednice Australskog virtualnog izazova. Riječ je o članicama tima Lilly Pillies, učenicama 2.a razreda iz IV. gimnazije u Zagrebu Tei Hruškar, Niki Gudelj, Brigiti Džaji, Magdaleni Zrnić i Dini Zelento. Za svoje su timsko ime izabrale naziv za bobice koje neki znaju i kao australske trešnje.

Djevojke su kao nagradu za pobjedu u izazovu dobile posvojiteljstvo mladog močvarnog valabija u Zoološkom vrtu. Pločica o tome postavljena je na nastambu australskih životinja.

U Australskom virtualnom izazovu koji je organiziralo Veleposlanstvo Australije u Hrvatskoj, sudjelovalo je 115 timova iz cijele zemlje. U tim timovima bilo je čak 758 srednjoškolaca, a na uključivanje u izazov poticali su ih nastavnici – od razrednika do profesora geografije i engleskog jezika.

Australski virtualni izazov održao se u studenom i prosincu prošle godine. Timovi srednjoškolaca koji su smjeli imati između tri i deset članova, zadatke su dobivali na engleskom jeziku i istim su se jezikom služili i pri odgovaranju na njih.

Izazovi su bili  edukativni i zabavni. Neki su bili u obliku zagonetki, a neki su učenike poticali na internetsko istraživanje australskih gradova, povijesti, kulture i geografije.

„Učenici iz svih dijelova Hrvatske oduševili su nas svojim angažmanom, znanjem o Australiji te znanjem engleskog jezika. Timove koji su na kraju zauzeli prva tri mjesta, nagradili smo darovima iz Australije, a posebna nagrada za prvoplasirane je upravo razlog zbog kojeg smo u Zoološkom vrtu danas, posvojenje valabija. Nadamo se da smo ovim Australskim virtualnim izazovom potaknuli hrvatsku mladež na daljnje upoznavanje Australije“, kazao je Daniel Emery, otpravnik poslova u Veleposlanstvu Australije.

Edukatori Zoološkog vrta učenice IV. gimnazije upoznali su s močvarnim valabijima i emuima, životinjama koje nastanjuju najmanji kontinent na svijetu, a koje se mogu vidjeti i u Zagrebu.

„U izazovu su djevojke pokazale veliko znanje o Australiji, a mi ih potičemo da nastave istraživati njezinu faunu i floru te posvećenost te zemlje očuvanju prirode. Posebno nas veselili slučajnost koju smo otkrili – onu da su djevojke svoju fotografiju kojom su se natjecale u izazovu, snimile ovdje ispred nastambe australskih životinja kamo su sada stigle kao pobjednice“, kazao je Damir Skok, ravnatelj Zoološkog vrta grada Zagreba.

Drugo mjesto u Australskom virtualnom izazovu dijele Queens in Jeans iz Srednje škole „Ivan Švear“ iz Ivanić-Grada i MIOC2 iz XV. gimnazije u Zagrebu. Na trećem je mjestu ekipa Koalas Osijek iz III. gimnazije u Osijeku. Ekipa s najboljom fotografijom bila je Team 1 – SGDMP iz Škole za grafiku, dizajn i medijsku produkciju u Zagrebu. Nagradu za najbolje ime dobila je ekipa Wizards of Aus iz Biskupijske klasične gimnazije Ruđera Boškovića iz Dubrovnika.

Komentari