NAGRADA ZA LJUDSKOST: Priznanje timu koji izlazi iz birokratskih okvira i društvo mijenja nabolje NAGRADA ZA LJUDSKOST: Priznanje timu koji izlazi iz birokratskih okvira i društvo mijenja nabolje
ZG 'PROJEKT S DUŠOM' ZA UMIROVLJENIKE OSVOJIO STRUČNJAKE

NAGRADA ZA LJUDSKOST: Priznanje timu koji izlazi iz birokratskih okvira i društvo mijenja nabolje

Zagreb 15. ožujka 2019. Promise.hr

TweetEmailPrint  ”Nije važno raditi samo ono što je propisano zakonom, već ono što nalaže život, ono što osjećate kao bîlo građana i ono što... NAGRADA ZA LJUDSKOST: Priznanje timu koji izlazi iz birokratskih okvira i društvo mijenja nabolje


 ”Nije važno raditi samo ono što je propisano zakonom, već ono što nalaže život, ono što osjećate kao bîlo građana i ono što vidite da je potrebno. Jako me veseli što je žiri prepoznao projekt. Broj starijih osoba u Zagrebu i Hrvatskoj je u porastu. Često ih se poistovjećuje s bolesti, nemoći, malim mirovinama. No, to su građani puni ideja, željni života, a često su neopravdano socijalno isključeni”, istaknula je Romana Galić iz Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom

Komunikacijska platforma Najmudriji.hr,  osmišljena kao lijek protiv osamljenosti starijih osoba, svojim je tvorcima donijela Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću u kategoriji regionalne i lokalne samouprave.

Projekt je to Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom Grada Zagreba čiji je cilj bio stvoriti jedinstveno mjesto informiranja Zagrepčana starijih od 65 godina te svih onih koji žele pratiti teme vezane uz starije sugrađane. Gradski ured na projektu je surađivao s Pragma komunikacijama.

„Cijelom timu ova nagrada mnogo znači. Priznanje je to za svih petnaestak godina rada s najugroženijim, najpotrebitijim i najranjivijim skupinama građana u Zagrebu. To je priznanje timu koji izlazi iz birokratskih okvira i pokazuje kako je doista moguće mijenjati društvo u kojem živimo. Nije važno raditi samo i isključivo ono što je propisano zakonom, već ono što nalaže život, ono što osjećate kao bîlo građana i ono što vidite da je u danom trenutku potrebno. Jako me veseli što je žiri prepoznao projekt i time podržao komunikaciju prema kategoriji građana koju smo stavili u fokus, a to su građani starije životne dobi. Naime, broj starijih osoba u Zagrebu i Hrvatskoj je u porastu. Često ih se poistovjećuje s bolesti, nemoći, malim mirovinama. No, to su građani puni ideja, željni života, a često su neopravdano socijalno isključeni. Ovaj projekt na neki je način ulaganje u sve nas jer na mladima svijet ostaje, ali na starima opstaje. Sve što danas ulažemo u naše roditelje, bake ili djedove, zapravo ulažemo u sebe same“, istaknula je Romana Galić, pročelnica Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom Grada Zagreba.

Ana Stunić iz Pragma komunikacija kazala je kako statistike pokazuju da stariji građani sve više koriste digitalne alate. Dodala je kako im institucije trebaju pomoći u približavanju mogućnosti koje donose novi komunikacijski alati. Osim toga, ova platforma predstavlja ulaganje u ‘infrastrukturu’ budućnosti kada će sve osobe starije dobi biti izrazito digitalno pismene i imati potrebe upravo te vrste.

Pragma komunikacije briljirale su u još jednoj kategoriji 12. Grand PRixa HUOJ-a. Grand PRix za internu komunikaciju agencija je zaslužila projektom Njuškala „S Herojem vrijednosti do Glavne Njuške“.

„Iznimno smo sretni i ponosni da je žiri prepoznao kreativnost Njuškalovog tima koji je svojim projektom izbora Heroja vrijednosti potvrdio da je za uspjeh ključna kvalitetna ideja. U Njuškalu je svaki dan dinamičan i veseo, a ekipa koja vodi interne komunikacije upravo je tim projektom zaposlenicima dala dodatnu priliku da se zabave, dok istovremeno razmišljaju o vrijednostima Njuškala. Gejmifikacija je bila temelj inicijative, kao kombinacija ‘real life’ situacija s virtualnim svijetom. Naime, suština projekta bila je da se zaposlenici, kroz igru, ‘njuškajući za karticama po uredima, podsjete koje su to vrijednosti Njuškala.“, kazala je Ružica Ilak iz Pragma komunikacija.

Pojasnila je kako je krajnji cilj bio ukazati na konkretna ponašanja koja proizlaze iz vrijednosti kompanije, kako bi zaposlenici znali zbog čega glasovati za određenog kolegu, kada dođe trenutak izbora za Glavnu Njušku, odnosno zaposlenika godine.