NAJBOLJI U EUROPI: Agencije iz SAD-a za luksuzna putovanja HRVATSKU stavile u top 10 zemalja u svijetu! NAJBOLJI U EUROPI: Agencije iz SAD-a za luksuzna putovanja HRVATSKU stavile u top 10 zemalja u svijetu!
TweetEmailPrint istraživanje Instituta za turizam pokazalo je da su američki turisti među najboljim potrošačima u Hrvatskoj s 160 eura dnevne potrošnje. Lani je ostvaren... NAJBOLJI U EUROPI: Agencije iz SAD-a za luksuzna putovanja HRVATSKU stavile u top 10 zemalja u svijetu!


istraživanje Instituta za turizam pokazalo je da su američki turisti među najboljim potrošačima u Hrvatskoj s 160 eura dnevne potrošnje. Lani je ostvaren godišnji rast od 35 posto, dok se u dosadašnjem dijelu godine bilježi 25 posto više dolazaka

Američka mreža turističkih agencija za luksuzna putovanja Virtuoso svrstala je Hrvatsku među top 10 zemalja svijeta za nekonvencionalna obiteljska putovanja s autentičnim doživljajima, a Hrvatska sve više privlači američke putnike koji traže luksuzna i detaljno isplanirana putovanja, navodi se u priopćenju Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Rezultat je to analize trenutnih i predviđenih rezervacija putovanja koju je provela ova američka turistička mreža, a na tu je listu, osim Hrvatske, uvrstila još samo jednu europsku zemlju – Island.

– Važno je da smo na tržištu SAD-a prepoznati kao turistička destinacija raznovrsne, kvalitetne, bogate i originalne ponude. Hrvatska je do sada u Europi prepoznata kao destinacija pogodna za obiteljska putovanja, a sada imamo i potvrdu da smo to i na američkom tržištu – naglasio je Kristjan Staničić, direktor Glavnog ureda HTZ-a .

Staničić je podsjetio da je posljednje istraživanje Instituta za turizam “TOMAS ljeto” pokazalo da su američki turisti među najboljim potrošačima u Hrvatskoj s gotovo 160 eura dnevne potrošnje. Prošle je godine ostvaren godišnji rast od 35 posto, dok se u dosadašnjem dijelu tekuće godine bilježi 25 posto više dolazaka i 16 posto više noćenja.

Sve češće o destinaciji odlučuju mladi putnici 

Iz HTZ-a ističu i dio analize Virtuosa koji se odnosi na segment mladih putnika, tzv. “Generaciju Z”, koji čine više od četvrtine američke populacije s procijenjenom kupovnom moći od 43 milijarde dolara i imaju snažan utjecaj na odluke o obiteljskim putovanjima generacija koje traže aktivna iskustva, neobične destinacije i doživljaje koje mogu dijeliti putem društvenih mreža.

Nedavno objavljeno godišnje istraživanje koje donosi ključne trendove i uvide u industriju luksuznih putovanja – “Virtuoso Luxe Report 2018”, pokazalo je da su glavni motivi putovanja u 2018. godini obiteljska putovanja, ekskluzivna putovanja (vile, jahte, ali i luksuzni morski i riječni kruzing), aktivni te avanturistički izleti, eno-gastro i kulturni turizam, odmori u resortima, edukacijska te putovanja motivirana specifičnim povodima poput medenog mjeseca ili proslava različitih obljetnica.

Hrvatska među najboljih 10 u čak tri kategorije

U tom istraživanju Hrvatska je uvrštena među top 10 destinacija u tri kategorije, s napretkom na ljestvici u odnosu na rezultate istraživanja za 2017. godinu. U kategoriji najpopularnije emerging ili rastuće destinacije zauzima 2. mjesto, u kategoriji najpopularnije destinacije za tzv. millenialse zauzima 6. mjesto, dok joj 8. mjesto pripada u kategoriji najpopularnije internacionalne destinacije, prenose iz Glavnog ureda HTZ-a.

Virtuoso je mreža koja uključuje više od 17,5 tisuća agencijskih savjetnika za putovanja širom svijeta te više od 1.700 partnera, među kojima su i vrhunski hoteli, odmarališta, touroperatori, avioprijevoznici, agencije i mnogi drugi, a klijentima pruža uslugu planiranja i organizacije putovanja.

FOTO: Hrvatska turistička zajednica (Boris Kačan, Mladen Ščerbe, Aleksandar Gospić)