OBNOVLJENI Remetinečki ROTOR već krajem siječnja mogao bi biti otvoren za automobilski promet OBNOVLJENI Remetinečki ROTOR već krajem siječnja mogao bi biti otvoren za automobilski promet
TweetEmailPrint Ceste su asfaltirane, signalizacija nacrtana, podvožnjaci spremni za promet, a radnici ovih dana postavljaju semafore na ulazima u kružni tok. Posljednji korak bit... OBNOVLJENI Remetinečki ROTOR već krajem siječnja mogao bi biti otvoren za automobilski promet


Ceste su asfaltirane, signalizacija nacrtana, podvožnjaci spremni za promet, a radnici ovih dana postavljaju semafore na ulazima u kružni tok. Posljednji korak bit će provođenje struje, odnosno uključivanje javne rasvjete, svjetiljki u tunelu te drugih potrebnih kabela na mrežu Elektre. Plan je da se 9. siječnja pošalje zahtjev komisiji za tehnički pregled, koja će potom izaći na teren i provjeriti ispravnost svih stavki koje čine najpoznatiji i najprometniji hrvatski rotor

Već krajem ovog mjeseca (siječnja 2020.), rekonstruirani Remetinečki rotor mogao bi biti otvoren za promet automobila! Prije toga, komisija za tehnički pregled trebala bi pregledati ključnuo zagrebačko prometno čvorište i ako sve bude u redu, krajem siječnja, ili početkom veljače, automobili bi opet mogli preko rotora ulaziti u grad, navodi Jutarnji list, u tekstu Matije Boltižara.

”U proteklih 385 dana rekonstruirao se najveći infrastrukturni projekt vrijedan 331,6 milijuna kuna koji bi napokon mogao riješiti gužve na ulazu u metropolu.

– Još samo struju provedemo, i to je to, idući tjedan šaljemo zahtjev za tehničku inspekciju – kaže  Goran Radić dok stojimo pokraj ograde remetinečkog rotora u Zagrebu. Radić je voditelj gradilišta na ovom megaprojektu vrijednom 330 milijuna kuna, koji će, kako sada stvari stoje, završiti u roku.

Štoviše, dojam završenosti može se osjetiti u zraku. Ceste su asfaltirane, signalizacija nacrtana, podvožnjaci funkcionalni, a dok pišemo ove retke, postavljaju se semafori na ulazima u kružni tok. Posljednji korak bit će provođenje struje, odnosno uključivanje javne rasvjete, svjetiljki u tunelu te drugih potrebnih kabela na mrežu Elektre. Plan je da se 9. siječnja pošalje zahtjev komisiji za tehnički pregled, koja će potom izaći na teren i provjeriti ispravnost svih stavki koje čine taj famozni rotor.

Ako dobiju zeleno svjetlo, već krajem ovog mjeseca automobili bi mogli ispuniti ove ceste koje sada okupiraju samo radni strojevi, kamioni te pokoje službeno vozilo šefova gradilišta. Drugim riječima, nakon 13 mjeseci ponovno će se otvoriti jedno od najvažnijih čvorišta u Zagrebu.

To pritom ne znači i kraj radova jer još treba sagraditi tramvajsku mrežu i okolne nogostupe, tako da bi konačni kraj radova bio u travnju ove godine. No, već se počelo raditi i na toj drugoj fazi. Na tračnicama radnici uporno lupaju, vare, spajaju, a njihovi narančasti prsluci sjajni su kontrast tamnim bojama koje dominiraju u okruženju. Ti prsluci u kombinaciji s bijelim kacigama mogu se zapravo vidjeti posvuda – na cesti, u podvožnjaku, kod stupova semafora…”, piše Jutarnji.

Komentari