PREVARILI DJEDA I UNUKA: Deset razglednica Pule s markama za Zagreb naplatili čak 125,90 kuna! PREVARILI DJEDA I UNUKA: Deset razglednica Pule s markama za Zagreb naplatili čak 125,90 kuna!
I to je, nažalost, moguće: Slanje razglednice iz Zagreba do Pule košta 3,10 kuna, dok iz Pule do Zagreba – čak 8,60 kuna Ovih... PREVARILI DJEDA I UNUKA: Deset razglednica Pule s markama za Zagreb naplatili čak 125,90 kuna!

I to je, nažalost, moguće: Slanje razglednice iz Zagreba do Pule košta 3,10 kuna, dok iz Pule do Zagreba – čak 8,60 kuna

Ovih dana svjedoci smo raznih priča s Jadrana, od onih lijepih pa sve do nesretnih. Novu, ovaj put neugodnu priču iz Pule, podijelila je s nama naša čitateljica Z.B.S. (41) iz Zagreba.

“Moj 8-godišnji sin poželio je poslati razglednice iz Pule svojoj učiteljici i prijateljima iz škole. Zajedno s djedom otišao je do kioska kupiti razglednice i marke. Odabrali su deset razglednica. Prilikom kupovine i jedan i drugi su naglasili prodavačici da trebaju marke za razglednice koje će poslati isključivo u Zagreb”, započela je priču naša sugovornica koja se nemalo iznenadila kada je ugledala iznos računa od njihove kupovine.

Naime, 10 razglednica na kiosku iNovine u Banjolama pored Pule djed i unuk platili su ukupno 39,90 kuna, dok su 10 marki za slanje istih od Pule od Zagreba platili nevjerojatnih – 86 kuna!

“Kada im je prodavačica rekla da razglednice i marke koštaju ukupno 125,90 kuna, moj otac se šokirao zbog iznosa te ju pitao koliko koštaju razglednice, a koliko marke. Kada je čuo da jedna marka košta 8,60 kuna ponovno je pitao prodavačicu kako je moguće da su marke toliko skupe. Slegnula je ramenima i rekla mu kako su marke baš nedavno poskupjele. Da su znali da to nisu odgovarajuće marke, sigurno ih ne bi uzeli nego bi otišli do pošte. Pa nikom ne pada lova s neba”, dodala je Z.B.S.

Djed i unuk uredno su platili račun i otišli svojim putem. Unuk presretan jer će poslati razglednice svojoj ekipi, a djed u nevjerici zbog iznosa računa. Kada su doma ispričali koliko su platili marke, naša se čitateljica također šokirala. Neugodno iskustvo podijelila je s prijateljima na Facebooku. Oni upućeniji otkrili su joj kako marka za razglednicu koju šalje u bilo koje mjesto u Hrvatskoj košta samo 3,10 kuna te da je prodavačica očigledno preveslala njezinog 73-godišnjeg oca i 8-godišnjeg sina.

Kako bismo provjerili cijenu slanja razglednice od Pule do Zagreba, kontaktirali smo Hrvatsku poštu te doznali sljedeće: “Cijena slanja dopisnice (razglednice, čestitke) u unutarnjem prometu iznosi 3,10 kuna. U međunarodnom prometu cijena slanja dopisnice iznosi 8,60 kuna te je namijenjena za slanje u sve države svijeta. Slanje, odnosno prijenos pošiljaka u međunarodnom prometu je skuplji s obzirom da generira znatno veće troškove. Također, poštanski operatori moraju međusobno nadoknađivati troškove dostave dopisnica. Hrvatska pošta već godinama nije mijenjala, odnosno podizala cijene slanja dopisnica. Pretpostavljamo da se u ovom slučaju radi o nehotičnoj pogreški prodavača na kiosku te Vas molimo da se obratite tvrtki Inovine d.d. na čijem je kiosku poštanska marka kupljena”.

Dakle, djed i unuk trebali su 10 marki platiti samo 31 kunu. Namjerno ili ne, prodavačica ih je zeznula za 55 kuna. Za 55 kuna naša je čitateljica mogla pripremiti itekako ukusan ručak za cijelu svoju obitelj. Za te novce dječak je mogao kupiti 10-ak vrećica bombona i počastiti svoje društvo na prvi dan škole. I djed bi se sigurno sjetio barem 55 načina na koje bi bolje potrošio tih 55 kuna.

Stoga smo se obratili tvrtki iNovine d.d. s pitanjem kako komentiraju cijelu ovu neugodnu situaciju i kane li vratiti novac djedu i unuku budući da je njihova djelatnica pogriješila, no do danas od spomenutog poduzeća nismo dobili nikakav odgovor. Šutnja katkad govori više od tisuću riječi.

Kako nismo dobili odgovor od onih od kojih smo trebali, obratili smo se Društvu za zaštitu potrošača Hrvatske – “Potrošač” s pitanjem što učiniti u ovakvim situacijama. “U takvim slučajevima potrošači moraju zahtijevati račun (bez računa se ne računa), jer nakon toga ukoliko postoji sumnja u cijenu potrošač je dužan podnijeti pisanu prijavu Državnom inspektoratu”, kazao je Igor Vujović iz Društva za zaštitu potrošača Hrvatske – “Potrošač“.

Naša čitateljica srećom je sačuvala račun (kojega ovdje i objavljujemo).

Komentari