Skinuli novu ZET-ovu aplikaciju pa doznali da ne mogu koristiti svoj novac na fizičkoj kartici ZET-a Skinuli novu ZET-ovu aplikaciju pa doznali da ne mogu koristiti svoj novac na fizičkoj kartici ZET-a
TweetEmailPrint Svi potrošači koji su skinuli aplikaciju, a istovremeno su imali i fizičku karticu ZET-a za kupovinu karata s uplaćenim novcem, dobili su poruku... Skinuli novu ZET-ovu aplikaciju pa doznali da ne mogu koristiti svoj novac na fizičkoj kartici ZET-a


Svi potrošači koji su skinuli aplikaciju, a istovremeno su imali i fizičku karticu ZET-a za kupovinu karata s uplaćenim novcem, dobili su poruku da im je kartica prelaskom na mobilnu aplikaciju deaktivirana i da privremeno ne mogu do sredstava koja se na njoj nalaze. Jedini način kako to mogu riješiti je da fizički dođu u poslovnicu ZET-a gdje će privremeno deaktivirati mobilnu aplikaciju, opet aktivirati fizičku karticu, potrošiti novac kojeg na njoj imaju te potom opet skinuti aplikaciju?!

Samo dan nakon što je predstavljena mobilna aplikacija za kupovinu karata ‘Moj ZET‘, počeli su problemi.

Naime, svi potrošači koji su skinuli ovu aplikaciju, a istovremeno su imali i fizičku karticu ZET-a za kupovinu karata s uplaćenim novcem, dobili su poruku da im je kartica prelaskom na mobilnu aplikaciju deaktivirana i da privremeno ne mogu do sredstava koja se na njoj nalaze’, piše Jutarnji list.

Zanimljivo, jedini način kako to mogu riješiti je da fizički dođu u poslovnicu ZET-a gdje će privremeno deaktivirati mobilnu aplikaciju, opet aktivirati fizičku karticu, potrošiti novac kojeg na njoj imaju te potom opet skinuti aplikaciju.

ZET-u je novinarka Jutarnjeg, kako tvrdi, poslala upit da joj pojasne kako je i zašto do ovoga došlo te iz kojeg razloga potrošači prije skidanja aplikacije nisu upozoreni da će im fizička kartica biti deaktivirana, a odgovor će, navode, objaviti čim ga dobiju.

FOTO: Zagreb.hr