Sve papirnate poslove u Zagrebačkom holdingu građani će odsad moći obaviti elektroničkim putem Sve papirnate poslove u Zagrebačkom holdingu građani će odsad moći obaviti elektroničkim putem
Ovisno o vrsti zahtjeva, korisnici će ispunjavati elektroničke obrasce te s osobnog računala ili mobitela prilagati potrebne dokumente. Sustav će informirati podnositelja o uspješno... Sve papirnate poslove u Zagrebačkom holdingu građani će odsad moći obaviti elektroničkim putem

Ovisno o vrsti zahtjeva, korisnici će ispunjavati elektroničke obrasce te s osobnog računala ili mobitela prilagati potrebne dokumente. Sustav će informirati podnositelja o uspješno predanom zahtjevu ili upozoravati na nedostatak određenog, konkretnog dokumenta

Nove elektroničke usluge Zagrebačkog holdinga su u prostorima Holding centra predstavili gradonačelnik Milan Bandić i predsjednica Uprave ZGH Ana Stojić Deban.

Građani od danas većinu zahtjeva za administracijom usluga, koji su uglavnom i razlozi osobnih dolazaka u poslovnice podružnica i ovisnih trgovačkih društava, mogu uputiti elektronički, pristupajući putem sigurnog internetskog sučelja namijenjenog korisnicima.
Identifikacija korisnika, a time i vjerodostojnost unosa, odnosno valjanost zahtjeva realizirat će se i potvrđivati kroz visoke sigurnosne protokole sustava e-Građani. Ovisno o vrsti zahtjeva, korisnici će ispunjavati elektroničke obrasce te s osobnog računala ili mobitela prilagati potrebne dokumente. Sustav će informirati podnositelja o uspješno predanom zahtjevu ili upozoravati na nedostatak određenog, konkretnog dokumenta. Implementacijom sustava značajno će se pojednostaviti odnosi s korisnicima, ubrzati procesi administracije te smanjiti opterećenje šaltera.

Gradonačelnik Zagreba Milan Bandić istaknuo je da su Gradska uprava i Zagrebački holding istinski servis građanima koji se moraju prilagođavati svim kategorijama stanovnika, njihovim potrebama i vremenu u kojem živimo.
„Nakon što smo prije tri godine kroz ovaj Pozivni centar osigurali podršku Zagrepčankama i Zagrepčanima 24 sata dnevno, 365 dana u godini, omogućili smo i da sve administrativne poslove obave u Pokretnom uredu koji svaki dan dolazi u neku gradsku četvrt.  Sada smo dodatno osigurali i da zbog promjena osobnih podataka ili bilo kojih drugih izmjena više ne moraju obilaziti nekoliko adresa, nego da većinu tih promjena izvrše putem mobitela ili računala. Modernizacijom poslovanja i integracijom usluga građanima štedimo vrijeme, smanjujemo redove na šalterima i ubrzavamo administrativne procese. Ovo je još jedan korak u kojem Zagreb demonstrira ravnopravnost i brigu o svim građanima bez obzira na njihovu dob ili navike, a brzina i kvaliteta rješavanja problema – naša je osnovna zadaća!“, rekao je gradonačelnik Milan Bandić.

Predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban rekla je kako je digitalizacija poslovanja i spajanje raspršenih procesa, kroz organizacijska i aplikacijska rješenja prioritet Zagrebačkog holdinga, a sve u svrhu operativnijeg djelovanja i veće dostupnosti.
„ Zagrebački holding odlučio se prilagođavati potrebama svih kategorija korisnika što je u našem slučaju rezultiralo znatnim intenziviranjem odnosa sa širokim spektrom javnosti, posebice naših sugrađana.  Zagrebački holding prisutan je na svim suvremenim komunikacijskim platformama i društvenim mrežama, a kontinuirano razvijamo informatička sučelja kako bismo osigurali promptno, odnosno informiranje u stvarnom vremenu, ali i osigurali korisničku asistenciju bez obzira na komunikacijski kanal i vrijeme. Tako se aktualni status svih naših usluga može uvijek provjeravati na dinamičkoj internetskoj stranici, ali i dobiti informacijska podrška 24 sata dnevno.“, rekla je Ana Stojić Deban.

Komentari