Učionica budućnosti s tabletima i internetom otvorena u Klinici za dječje bolesti Učionica budućnosti s tabletima i internetom otvorena u Klinici za dječje bolesti
TweetEmailPrint U Hrvatskoj djeluje 12 škola u bolnici, od kojih je jedna u sklopu Klinike za dječje bolesti Zagreb, u kojoj nastavu godišnje pohađa oko 1500... Učionica budućnosti s tabletima i internetom otvorena u Klinici za dječje bolesti


U Hrvatskoj djeluje 12 škola u bolnici, od kojih je jedna u sklopu Klinike za dječje bolesti Zagreb, u kojoj nastavu godišnje pohađa oko 1500 učenika. Tamo više od deset godina učitelji Osnovne škole Izidora Kršnjavoga nastavu održavaju na svim bolničkim odjelima

skola-u-bolnici ‘Učionica budućnosti’, opremljena tabletima, softverskom opremom i mrežnom podrškom, koja će omogućiti interaktivno učenje uz podršku najnovijih informacijskih tehnologija učenicima koji su dugotrajno hospitalizirani na Odjelu pedijatrije i na Odjelu pedijatrijske onkologije, otvorena je u utorak u sklopu Klinike za dječje bolesti Zagreb i Zavoda za hematologiju i onkologiju “Dr. Mladen Ćepulić”.

U Hrvatskoj djeluje 12 škola u bolnici, od kojih je jedna u sklopu Klinike za dječje bolesti Zagreb, u kojoj nastavu godišnje pohađa oko 1500 učenika. Tamo više od deset godina učitelji Osnovne škole Izidora Kršnjavoga nastavu održavaju na svim bolničkim odjelima.

‘Učionica budućnosti’ zajednički je projekt Hrvatske akademske i istraživačke mreže CARNet i tvrtke Samsung, uz tehničku podršku tvrtke Storm Computers.
“Ovaj projekt omogućit će interaktivno učenje između učenika u bolnici, učenika i njegove matične škole te olakšati komunikaciju s roditeljima uz podršku najnovijih informacijskih tehnologija”, naglasila je voditeljica nastave u Klaićevoj bolnici Ljerkica Vinković.
Nakana škole u bolnici je hospitaliziranoj djeci olakšati odvojenost od obitelji i primarne sredine i od matične škole, umanjiti stres od hospitalizacije, omogućiti kontinuitet u usvajanju nastavnih sadržaja i učiniti im dane u bolnici zanimljivijima, kraćima i sadržajnijima te olakšati povratak u školu po prestanku liječenja, dodala je.
Voditeljica nastave Vinković naglasila je i da škola u bolnici s medicinskim osobljem pridonosi humanizaciji bolničkog liječenja i donosi nove dobrobiti za roditelje jer ih rasterećuje oko brige kako će dijete nastaviti školovanje.
Ovisno o zdravstvenom i psihofizičkom stanju svakog pojedinog učenika – pacijenta, nastava se izvodi u skupinama u učionici i individualno u bolničkim sobama za one koji zbog bolesti ne mogu napustiti bolesnički krevet te se primjenjuju suvremene metode sredstva i pomagala. Učenici se rado uključuju u nastavu jer kažu da dok uče nisu bolesni, napomenula je.
Škola u Dječjoj bolnici nastoji kontinuirano razvijati suradnju s matičnim školama učenika dok su na bolničkom liječenju, a, kako je naglasila Vinković, ta je škola prva od 12 škola u Hrvatskoj koja je uvela e-dnevnik u bolničke razredne odjele “tako da je sad suradnja s matičnim školama brža, lakša i bolja”.
Ravnatelj Klinike za dječje bolesti  Zoran Bahtijarević kazao je da je poruka ovog projekta kako su prošla vremena kada je dijete zbog teške bolesti izgubilo razred ili dva, pa poslije moralo ići na razredne ispite.
“Doveli smo djetetu normalan život u bolnicu s jasnom porukom da od njega očekujemo da se vrati normalnom životu. Svakodnevno mu šaljemo jasnu poruku da njegova teška bolest ne znači trajno stanje i kako očekujemo da će biti zdrav, pobijediti najtežu bolest i vratiti se bez srama svojoj školi. To ima ogroman utjecaj na njihovo ozdravljenje”, naglasio je.
Ravnatelj CARNeta Zvonimir Stanić rekao je da je riječ o projektu koji će ostati zapamćen kao nešto najbolje moguće što tehnologija može napraviti i kako može pomoći.

“Ako se barem jedno dijete zbog ovoga bude bolje osjećalo, onda je to to i bolje nismo mogli napraviti da pomognemo da se djeca koja se nalaze ovdje na dugotrajnom liječenju osjećaju dijelom svoje obitelji i razreda”, poručio je.