Zagrebački holding pozvao građane da ne dolaze u poslovnicu već da isljučivo koriste elektroničke usluge Zagrebački holding pozvao građane da ne dolaze u poslovnicu već da isljučivo koriste elektroničke usluge
TweetEmailPrint Za izvanredne i hitne slučajeve, Centar za korisnike u Ulici grada Vukovara 41 posjetiteljima će biti dostupan isključivo uz prethodnu najavu kroz Pozivni... Zagrebački holding pozvao građane da ne dolaze u poslovnicu već da isljučivo koriste elektroničke usluge


Za izvanredne i hitne slučajeve, Centar za korisnike u Ulici grada Vukovara 41 posjetiteljima će biti dostupan isključivo uz prethodnu najavu kroz Pozivni centar. Agenti su dostupni 24 sata dnevno na broju 072 500 400 kako bi korisnicima osigurali potrebnu udaljenu ili izravnu podršku, priopćio je Zagrebački holding

Zagrebački holding pozvao je korisnike Središnje poslovnice za odnose s korisnicima i ovisnim tvrtkama da do daljnjeg koriste isključivo elektroničke usluge kojima se može pristupiti putem internetske stranice holdingcentar.zgh.hr i sustava e-građani.

Središnja poslovnica, napominje Zagrebački holding, prilagodila je poslovanje nastaloj situaciji i mjerama koje su resorna tijela uvele zbog koronavirusa.

Za izvanredne i hitne slučajeve, Centar za korisnike u Ulici grada Vukovara 41 posjetiteljima će biti dostupan isključivo uz prethodnu najavu kroz Pozivni centar.

Agenti su dostupni 24 sata dnevno na broju 072 500 400 kako bi korisnicima osigurali potrebnu udaljenu ili izravnu podršku, priopćio je Zagrebački holding.

Pisane predstavke građani će moći ubaciti u za to predviđeni sandučić uz ulaz u Holding centar, no preporučuje im se da dokumentaciju šalju putem elektroničke pošte na holding.centar@zgh.hr .