A1 opet bez TV programa: ”Ups! Dogodila se pogreška.” I tako duže od dva sata!
Kvar je trajao duže od dva sata, a svo to vrijeme nije bilo moguće telefonski dobiti A1 Službu za korisnike. ”Zbog prevelikog broja poziva nismo u mogućnosti spojiti vas s operaterom”, ponavljao je glas na telefonskoj sekretarici. Pojedini pretplatnici, koji su nedavno produžili ugovor s A1, a koji su prvo imali velikih problema s internetom, a sada s televizijskim signalom, već su požalili što su ostali na A1
Građani koji televiziju gledaju preko A1 ponovno su danas, u nedjelju 25. kolovoza, duže od dva sata ostali bez slike na ekranu (niti jedan program nije bilo moguće gledati od otprilike 16 sati).
”Ups! Dogodila se pogreška. Pokušaj ponovno kasnije.”, iritantna je poruka koja je izludila na tisuće pretplatnika koji televiziju gledaju preko A1, pa tako i one koji su morali odustati od gledanja odlične nogometne utakmice Wolverhampton – Chelsea (završilo je 2 – 6). Pretplatnici na A1 ostali su uskraćeni za cijelo drugo poluvrijeme te izvrsne utakmice, ali i dobrog dijela nogometnih utakmica koje su počinjale nakon toga (kao i svih ostalih programa).
Naravno, svo to vrijeme nije se telefonski uopće moglo dobiti A1 Službu za korisnike.
”Zbog prevelikog broja poziva nismo u mogućnosti spojiti vas s operaterom”, ponavljao je glas na telefonskoj sekretarici.
Pojedini pretplatnici, koji su nedavno produžili ugovor s A1, tako su već požalili što su ostali na A1, jer najprije je, čak dva tjedna, internetska veza bila iznimno loša (gmail uopće nije radio – zbog čega su pojedinim korisnicima za oko 50 posto smanjili iznos računa), a sada se ponovno događaju dugotrajni kvarovi u televizijskim prijenosima i to u vrijeme kada mnogi gledaju najzanimljivije sportske prijenose.
Zbog ovako učestalih kvarova mnogi će vjerojatno, kada dođe vrijeme, promijeniti operatera.