Loši međuljudski odnosi u organizaciji donose više štete od loših poslovnih odluka Loši međuljudski odnosi u organizaciji donose više štete od loših poslovnih odluka
TweetEmailPrint Kako se nositi s “teškim” suradnicima i šefovima, zašto nas neki ne poštuju onoliko koliko želimo i kako komunicirati s ljudima koji su... Loši međuljudski odnosi u organizaciji donose više štete od loših poslovnih odluka


Kako se nositi s “teškim” suradnicima i šefovima, zašto nas neki ne poštuju onoliko koliko želimo i kako komunicirati s ljudima koji su uvijek negativni – odgovore na ta i mnoga druga pitanja možete doznati 24. studenog u zagrebačkom hotelu Sheraton gdje će se održati seminar na temu međuljudskih odnosa u organizaciji

Mapa znanjaDanašnji poslovi postaju previše kompleksni da bi ih mogla odraditi jedna osoba. Potrebni su nam drugi za složene projekte, treba nam njihovo znanje, kompetencije i motivacija, često smo samo dio jednog procesa i ne možemo obaviti svoj posao kvalitetno ako to nisu učinili i drugi. Na poslu provodimo polovicu, a i više, našeg budnog vremena i praktički je nemoguće da to vrijeme provedemo sami. Mi smo ipak “socijalne životinje”. Jedan mozak ne može sve odluke donositi sam. Potrebni su nam ljudi za diskusiju, provjeru naših pretpostavki, davanje stručnog mišljenja ili ideja i slično. Trebaju nam ljudi koji će cijeniti naš rad ili nam ukazati na greške te nas povremeno motivirati kad posustanemo. Potrebne su nam osobe u blizini kojima je uistinu stalo do nas. Trebaju nam dobri kolege koji će nam biti podrška ili pomoć u kriznim situacijama.

Loši međuljudski odnosi imaju negativne posljedice na organizaciju

Loši interpersonalni odnosi u organizaciji imaju vrlo mjerljiv financijski učinak na organizaciju. Jeste li znali da loši međuljudski odnosi u organizaciji donose više štete od loših poslovnih odluka? Osim financijskih, loši međuljudski odnosi imaju brojne druge negativne posljedice na organizaciju: gubitak radnog vremena, porast bolovanja i izostanaka s posla. “Borba” tj. pobjeda postaju važniji od uspješno obavljenog posla. Pri tome se često koriste ponašanja koje Julian Treasure, jedan od vodećih svjetskih stručnjaka za komunikaciju, naziva sedam smrtnih grijeha u komunikaciji. To su tračevi, osude, prigovori, negativnosti, izgovori, pretjerivanja i dogme.
Budući da loše međuljudske odnose često prati još lošija komunikacija, polaznici će upoznati defenzivne komunikacijske obrasce koji odnose čine napetim i umjetnim.
Osim toga, upoznat će i neke metode za prevladavanjem negativnosti na poslu kao i mogućnosti izlaženja na kraj s “teškim” kolegama i šefovima te načinom kako se zaštititi od tuđe negativne energije i emocija, te kako zaštititi svoje granice.

U sklopu seminara saznat ćete više o:
– stvaranju odnosa kao primarne psihološke potrebe pojedinca
– psihološkom aspektu sviđanja i “nesviđanja”
– utjecaju ego-stanja na stvaranje odnosa s ljudima
– ulozi vlastitih projekcija i predrasuda u stvaranju odnosa
– tome kako naš pogled na svijet i naša slika o sebi utječe na doživljaj svakog našeg iskustva
– tome kako dajemo moć drugima i zašto nas ne poštuju onoliko koliko želimo
– ulozi empatije, odnosno kako razumjeti ljude koji se ponašaju loše ako znamo da to čine to zbog neke svoje boli
– tome kako se nositi s ljutnjom
– strategijama odnosa s “teškim” suradnicima i šefovima
– defenzivnim komunikacijskim rutinama – tipičnim komunikacijskim obrascima koji su prepreka kvalitetnoj poslovnoj komunikaciji
– tome kako komunicirati s ljudima: koji kritiziraju, koji su uvijek negativni, koji žele da je uvijek sve po njihovom, koji su ironični i cinični, koji nas vrijeđaju svojim komentarima.
Seminar je namijenjen svima zaposlenima u organizacijama, kao i njihovim menadžerima i direktorima.

O voditeljici seminara

Predavanja će održati Ljiljana Drenški Cvrtila, koja je diplomirala psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a specijalizirala se na području gestalt psihoterapije i organizacijske psihologije. Apsolventica je na poslijediplomskom stručnom studiju Organizacije i menadžmenta Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Trenutno je polaznica Integral School of Organization Development.
Posljednjih 10 godina radila kao specijalist za ljudske resurse u nekoliko kompanija, od čega posljednjih pet kao regionalni specijalist za ljudske potencijale za Hrvatsku, BiH, Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju. Certificirani je executive, business i life coach. Tijekom karijere specijalizirala se za osobni i organizacijski razvoj. Suvlasnica je poduzeća Eurinoma d.o.o. za poslovno i psihološko savjetovanje čiji je poduzetnički fokus na povećanju učinkovitosti ljudi i organizacija.

Više informacija o seminaru potražite na www.mapaznanja.hr.

Foto: Mapa znanja