Već požalili što su prešli Međimurje plinu: ‘Akontacije su enormne, na upite ne odgovaraju’ Već požalili što su prešli Međimurje plinu: ‘Akontacije su enormne, na upite ne odgovaraju’
TweetEmailPrint ”U Međimurje plinu na mailove i pozive ne odgovoraju, tako da je usluga nikakva. Uz račun koji je napokon stigao, opet su stigle... Već požalili što su prešli Međimurje plinu: ‘Akontacije su enormne, na upite ne odgovaraju’


”U Međimurje plinu na mailove i pozive ne odgovoraju, tako da je usluga nikakva. Uz račun koji je napokon stigao, opet su stigle akontacije za prva tri mjeseca u 2025. godini. Akontacije su opet izrazito visoke i ne odgovaraju stvarnoj potrošnji”, požalio se potrošač portalu Mirovina.hr

Pojedini Zagrepčani, čiji je opskrbljivač plina odnedavno postala tvrtka Međimurje plin, već su požalili što su promijenili dobavljača. Mnogi potrošači, među njima i novinari ovog portala, još nisu dobili obračun plina, dok su im enormno visoki računi za prethodne mjesece stigli s velikim zakašnjenjem. Akontacije koje iz Međimurje plina šalju građanima su često vrlo visoke te posve nerealne u odnosu na potrošnju plina, a stvarnu potrošnju nikako da izmjere. Uz to, uopće ne odgovaraju na pitanja koje im potrošači šalju mailom. Pojedini građani, zbog svega navedenog, odbijaju platiti tako visoke akontacije te traže od Međimurje plina da napokon očitaju brojila te utvrde realnu potrošnju plina.

Uopće ne odgovaraju na pitanja!

– Od prelaska na Međimurje plin nisam dobio niti jedan račun do jučer. Akontacije koje su slali su bile astronomske, nerealne u odnosu na potrošnju. Platio sam jedan račun kako ne bih imao problema, a ostalo ostavio po strani dok ne dođe obračun po potrošnji. Na mailove i pozive ne odgovaraju tako da je usluga nikakva. Uz račun koji je napokon stigao, opet su stigle akontacije za prva tri mjeseca u 2025., a prva ima rok plaćanja za koji dan. Akontacije su opet izrazito visoke i ne odgovaraju stvarnoj potrošnji. Nadam se da će se uspostaviti normalan odnos s kupcima jer je ovako jako teško planirati realne troškove”, ispričao je čitatelj novinarki portala Mirovina.hr, koja je potom poslala upit Međimurje plinu.

”Zanimalo nas je kada građani mogu očekivati račune za prethodne mjesece. Odgovorili su nam da je u tijeku distribucija računa putem HP – Hrvatske pošte.

Nude deset centi jeftiniji plin

Gradska plinara Zagreb jesenas je predstavila novu ponudu koja građanima Zagreba, Velike Gorice i Zaprešića nudi nižu cijenu plina u odnosu na javnu opskrbu. Mnogi građani tada su se dvoumili kojeg će opskrbljivača plina izabrati, Međimurje plin koje je ponudilo deset centi jeftiniji plin ili Gradsku plinaru.

Podsjećamo kako je u tijeku i HEP-ova promjena brojila u svim kućanstvima. Do kraja 2029. nova brojila će morati imati sva kućanstva u Hrvatskoj, dok je trenutačno zamijenjeno oko milijun. Time paušalno plaćanje odlazi u povijest, a dobra vijest za sve je da bi i troškovi trebali biti manji”, piše Ivana Moslavac s Mirovina.hr.

FOTO: Ilustracija Pixabay, screenshot videosnimke