MEDIJSKI MOBBING: Faktograf optužuje druge za objavljivanje netočnosti, a sam PODMEĆE i širi neistine! MEDIJSKI MOBBING: Faktograf optužuje druge za objavljivanje netočnosti, a sam PODMEĆE i širi neistine!
‘Faktografi’ su na tekstove Promise.hr, u kojima prenosimo tvrdnje hrvatskog imunologa dr. sc. Srećka Sladoljeva, prilijepili obavijest: ‘Netočne informacije’. I dok nas optužuju za... MEDIJSKI MOBBING: Faktograf optužuje druge za objavljivanje netočnosti, a sam PODMEĆE i širi neistine!

‘Faktografi’ su na tekstove Promise.hr, u kojima prenosimo tvrdnje hrvatskog imunologa dr. sc. Srećka Sladoljeva, prilijepili obavijest: ‘Netočne informacije’. I dok nas optužuju za nešto što nismo objavili, sami pišu neistine, sami sebi skaču u usta, sami sebe demantiraju, podmeću, falsificiraju i zamjenjuju teze. Novinari Faktografa si, sudeći po ovom primjeru, uzimaju za pravo gušiti slobodu govora i provoditi medijski mobbing nad neistomišljenicima. Valja napomenuti da je nakladnik Faktografa udruga GONG, koju je financirao Soros i koja se više puta pokazala kao pristrana, o čemu su mediji ranije opširno izvještavali, a o čemu je nedavno govorio i premijer Plenković

U zadnjih nekoliko tjedana portal Promise.hr izvrgnut je medijskom mobbingu, odnosno podmetanju neistina i falsifikata te zamjeni teza od strane novinara portala Faktograf, koji se, što je najžalosnije, predstavljaju kao ‘neovisni kontrolori istinitosti podataka’ u hrvatskom medijskom prostoru!

Neistine o našem portalu (i o još nekima) šire novinari, koji su, kako se čini, uvjereni da su toliko bezgrešni i besprijekorni da mogu javno suditi i presuđivati o tome tko jest, a tko nije vjerodostojan te tko može davati izjave u hrvatskom javnom prostoru, a tko nije poželjan sugovornik.

Osobe s Faktografa su, naime, tri puta u zadnjih nekoliko tjedana na naše tekstove na društvenim mrežama (svi se tiču stavova i tvrdnji hrvatskog imunologa dr. sc. Srećka Sladoljeva) prilijepili obavijest: ‘Netočne informacije, provjerio Faktograf‘.

Pri tom pišu hrpu neistina, sami sebi skaču u usta, sami sebe demantiraju, podmeću, falsificiraju i zamjenjuju teze.

Sladoljev: ‘Faktografi’ demantirali vlastiti demanti

Na objavi teksta od 26. veljače u kojem smo citirali imunologa dr. sc. Srećka Sladoljeva, a čiji naslov glasi: ‘Obmanjuju vas, Corona je tek neopasna, gripi slična bolest…’ na društvenim mrežama je prije nekoliko tjedana osvanula naljepnica na kojoj piše ‘Djelomično netočna informacija, provjerio Faktograf’. Kao netočnost su naveli da ‘cjepivo protiv koronavirusa nije nastalo prije same bolesti’, iako to u tekstu ne piše i premda Sladoljev to uopće ne tvrdi?! Dr. Sladoljev kasnije je to komentirao riječima: ‘Onaj tko je pročitao i članak i demanti članka shvatio je da su „faktografi“ demantirali vlastiti demanti’.

No to podmetanje nije im, čini se, bila dovoljno pa su se ponovno, u četvrtak 12. ožujka, okomili na Sladoljeva, ali i na naš portal, proglasivši lažima tvrdnje koje je dr. Sladoljev izrekao u intervjuu za Promise.hr.

Cijeli tekst – kojim Faktograf obrazlaže zašto su tvrdnje dr. Sladoljeva i tekst Promise.hr proglasili neistinitima – pun je podmetanja i zamjena teza.

‘Faktografi’ tako pišu ‘da Sladoljev bez ikakvih dokaza i potpuno suprotno tumačenjima nacionalnih i međunarodnih zdravstvenih organizacija tvrdi da COVID-19 nije opasniji od “obične prehlade”’.

Opet neistine: COVID-19 je usporedio s gripom, a ne s običnom prehladom

Istina je posve drugačija. Sladoljev nigdje u razgovoru za Promise.hr ne govori da COVID-19 nije opasniji od obične prehlade, nego COVID-19 uspoređuje s gripom te govori da nije opasniji od gripe, a ne od ‘obične prehlade’, što je bitna razlika.

Netočno tvrde, nadalje, da se ‘dr. sc. Srećko Sladoljev posljednjih  godina prometnuo u jednog od zapaženijih protivnika cijepljenja‘. U dokumentarnom filmu ‘Pitaj slobodno‘, koji je trebao ovih dana biti prikazan na Zagreb DOX-u (otkazano zbog koronavirusa) i čiji trailer se može pronaći na internetu, Sladoljev kaže: ‘Ja ne mogu reći ništa protiv cijepljenja i cjepiva. Cijepljenje da, ali tako da bude napravljeno na funkcionalan i fiziološki prihvatljiv način’‘.

U dokumentarcu se u više navrata navodi da ‘Pitaj slobodno’ prati hrvatskog imunologa koji ‘zagovara drugačiji način primjene cjepiva!’ Dakle drugačiji način cijepljenja, a ne zabranu cijepljenja, što je bitna razlika.

Faktograf izvrće činjenice i u dijelu teksta gdje navode da Sladoljev i Promise.hr ‘netočne tvrdnje potkrepljuju lažnim videom’.

Sami potom pišu da video nije lažan. Dodaju, međutim, sljedeće:  ”Iako su brojni osudili grubost policije u tom slučaju, ne postoje nikakvi dokazi da je žena ubijena, odnosno umrla. Štoviše, svi podaci ukazuju na to da je nakon što je povratila svijest, smještena na sigurno”.

Sladoljevu i portalu Promise.hr podmeću, prema svemu sudeći, da smo neistinito ustvrdili da je žena sa snimke ubijena, iako to nigdje u našem tekstu ne piše.

Nigdje nismo tvrdili da je žena ubijena, kao što nam imputiraju

Citiramo navodno sporni dio razgovora:

“Je li točna informacija da je policija ubila jednu djevojku na policijskoj blokadi napravljenoj zbog koronavirusa?”, upitali smo Sladoljeva (upitali, ne i tvrdili da je ubijena).

“Šaljem Vam video snimku pa sami zaključite. Po meni, unesrećila ju je ‘struka’ s činovnicima WHO-a na čelu koji su odgovorni za ovo ludilo”, odgovara Sladoljev, a mi u zagradi dodajemo: ‘na snimci se vidi da policajci izvlače sitnu mladu ženu silom iz njenog automobila, ona plače i cvili, no oni su sve grublji. Na kraju žena ostaje nepomično ležati na cesti, okružena sa 6-7 policajaca koji na žutim jaknama imaju natpis ‘police’, ali i natpise na kineskom (ili korejskom)”.

Nigdje dakle, ni novinar Promise.hr ni Sladoljev ne tvrde da je žena ubijena, već se u tekstu opisuje sadržaj videosnimke te činjenica da je djevojka ostala ležati (ne piše da je umrla, to nam podmeće Faktograf).

Na vrlo nekorektan ‘demanti’ portala – koji za sebe tvrdi da je jedini hrvatski medij specijaliziran za provjeru činjenične točnosti tvrdnji u javnom prostoru – upozorio je i sam Sladoljev na svom Facebook profilu. Ovdje prenosimo njegovu objavu:

”VAŽNO. Nevladina udruga “Faktograf” financirana od svjetski poznatih filantropa nastavlja iznositi neistine.

Netočno je da sam se kako kažu, cit. “POSLJEDNJIH godina prometnuo u jednog od zapaženijih protivnika cijepljenja”. Točno je da sam se u “protivnika” prometnuo krajem rujna 2009. g., dakle prije 11 godina.

Međutim i TADA sam (kako mi Faktograf SADA stavlja na teret), istupao, cit.: “potpuno suprotno tumačenjima nacionalnih i međunarodnih zdravstvenih organizacija”. I bio u pravu!

Netočno je i da sam, cit: “protivnik cijepljenja”. Točno je da sam protivnik cijepljenja iglom.

Netočna je tvrdnja predsjednika Hrvatske liječničke komore (HLK) da sam, cit. “javnosti poznat kao “zviždač” s Imunološkog zavoda”. Točno je da ja NISAM “zviždač” (“zviždač” ne može biti član Nadzornog odbora koji se javno, jasno i glasno suprotstavlja teškom lopovluku!), takvu sam “nomenklaturu” javno odbijao u svakoj prilici. Ja sam razvojni ili primijenjeni istraživač, molekulski biolog koji se prvi na SVJETSKOJ sceni usprotivio nabavci cjepiva protiv “svinjske” gripe iz nekog regulatornog tijela proizvođača ili distributera pandemijskog cjepiva! Radi progona od strane I Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo I Imunološkog zavoda I nekih članova HLK-a, Hrvatska je tada dospjela u bilten UN-a zbog kršenja ljudskih prava! Također, vrijeme je pokazalo da sam točno “atribuirao” BAŠ SVE aspekte lažne pandemije i TOČNO predvidio zdravstvene posljedice zbog primitka izuzetno agresivnog pandemijskog cjepiva, sve pod “pokroviteljstvom” WHO-a! WHO je na kraju dobio ukor, a svi liječnici HLK-a koji su sudjelovali u histeriji i nabavci cjepiva – JAVNI UKOR od resornog ministra (3).

‘Ne plašite ljude smrtonosnim mutacijama!’

Predsjednik HLK i Faktografi, moraju znati da COVID-19 nije ime virusa, nego ime “gripi-sličnoj” bolesti koja se uglavnom manifestira kod zbog godina i/ili općeg zdravstvenog stanja zaraženih ljudi. Kod ostalih u spektru od jako do blago ili NIKAKO. Bolest se dokazuje skupocjenom “virus-personalnom dijagnostikom” bez koje nitko ne bi ni znao za COVID-19.

Predsjednik HLK i Faktografi moraju znati da u Italiji, zemlji od 60 milijuna stanovnika (koja je zbog “novog” virusa prehlade cijela stavljena u karantenu), od malo snažnije gripe DNEVNO umire 250 ljudi. Uprkos cjepivima!

I konačno, svim liječnicima na znanje: imajte na umu da adaptivni ili specifični imunitet NE REAGIRA na genotip već isključivo na fenotip virusa. Ne plašite ljude “smrtonosnim” mutacijama. Jer virusi mutiraju (i mutirati će uvijek) linearno, naš obrambeni sustav na mutante će odgovariti KVANTNO. Da nije tako odavno nas ne bi bilo. Nikakva cjepiva ne bi nam pomogla!”, napisao je imunolog, dr. sc. Srećko Sladoljev.

Valja istaknuti da je i portal direktno.hr prije četiri dana pisao o površnosti ili zlonamjernosti Faktografa:

”Portal Faktograf u svojoj najnovijoj objavi prozvao je, među ostalima, i portal Direktno zbog objava da bogate zemlje Perzijskog zaljeva nisu primile izbjeglice iz Sirije, već ih šalju u Europu.

Problem je, međutim, u činjenici što Faktograf proziva naš portal zbog objave teksta koji je objavljen prije PET GODINA.

Podsjetimo, Faktograf je portal za provjeru činjenične točnosti tvrdnji izrečenih u javnom prostoru. Faktograf je pokrenut 2015. kao zajednički projekt Hrvatskog novinarskog društva i GONG-a, a od 2018. jedini izdavač mu je GONG. Faktograf bi se trebao baviti i suzbijanjem dezinformacija u javnom prostoru i razobličavanjem lažnih vijesti, a od 2019. taj posao obavlja i za Facebook.

Od portala koji bi trebao razotkrivati lažne vijesti za očekivati je da provjeri i datum objave spomenutog članka. Ovako ostaje dojam da Faktograf, kao portal koji pretendira ispravljati netočne činjenice, sam ih ne provjerava i ne navodi fakte koji mu ne idu u prilog.

Dodatno, svatko tko zna nešto o stanju ljudskih prava u svijetu Saudijsku Arabiju ne poima kao zemlju koja previše drži do njih. Upravo suprotno. Stoga, makar i usputno ”, objavio je direktno.hr 9. ožujka ove godine.

‘Procurilo izvješće koje je GONG slao Otvorenom društvu’

Kolega Marcel Holjevac je pak u kolovozu 2016. na portalu Dnevno pisao o GONG-u, izdavaču Faktografa, o platformi 112, i “Centrnu za mirovne studije” koji se spominju u papirima koji su hakirani iz Sorosevih arhiva, a uz njih se spominju, kao “dokazani saveznici” Soroseve fundacije, Biljana Borzan, Tonino Picula, Jozo Radoš, Ivan Jakovčić, i Davor Škrlec.

”U papirima je procurilo i izvješće GONG-a koje su nakon izbora za europarlament 2014. poslali krovnoj organizaciji “Otvoreno društvo”, gdje oni pišu da su zadovoljni, i otvoreno navode koje kandidate podržavaju, a koje ne, te daju kratak pregled životopisa svih koji su ušli, i daju procjene. Naročito su se obrušili na Marijanu Petir i Ružu Tomašić. GONG se, međutim, uvijek predstavljao kao “neutralan” nadgledatelj izbora, a ovi papiri dokazuju da je i te kako pristran, i ne samo to – već da se u osnovi radi o organizaciji čija lojalnost nije spram Hrvatske već vanjskog centra moći, koji preko njih ostvaruje svoje interese u Hrvatskoj, preko korumpiranja demokratskih procesa u korist onih koji su bliži idejama koje zastupa Soros.

To bi, u normalnim okolnostima zdrave demokracije, koja ne dozvoljava vanjskim čimbenicima sumnjivih motiva da utječu na rezultate izbora i kroje ih po svojoj volji, trebalo voditi ili do zabrane djelovanja GONG-u, naročito zabrane nadgledanja izbora – jer su oni tu očito u sukobu interesa – ili do zabrane financiranja nevladinih organizacija novcem stranih veleposlanstava i međunarodnih organizacija kojima sama RH nije odobrila takvo djelovanje i financiranje, svakoj ponaosob. Naime, netko tko se bavi “nadgledanjem izbora” ne može istovremeno podržavati “stranke lijevog centra”, što je navedeno kao jedna od osnovnih zadaća organizacija koje djeluju pod Sorosevom kapom’, pisao je Holjevac 2016. godine.

I portal Promise.hr bavio se GONG-om, odnosno pristranošću dugogodišnjeg čelnog čovjeka te organizacije.

U tekstu ‘DALJE OD BIRALIŠTA! Sada je jasno: GONG PLAĆEN da radi ZA LIJEVU OPCIJU!‘,  objavljenom 18. kolovoza 2016. na Promise.hr pisali smo:

”Prenapuhani birački popisi služe za izborne prevare. Ponovno će na pojedinim biračkim mjestima biti moguće da, kada ne bude gužve, netko ubaci listiće fiktivnih birača u kutiju i na taj način lažira izbore“, upozorio je – 2011. godine, dakle za vrijeme vladavine HDZ-a, Dragan Zelić, tada izvršni direktor GONG-a.

Četiri godine kasnije, kada je na vlasti bio Zoran Milanović, potpisnik ovih redaka ponovno je, obrađujući istu temu, Zelića upitao za prenapuhane biračke popise – jer se stanje u u međuvremenu nije bitno promijenilo…

No isti onaj Zelić iz GONG-a, koji je četiri godine ranije žestoko grmio o lažnim biračkim spiskovima koji služe za izborne prevare, odjednom je zapjevao posve drugačiju pjesmu. Nije više spominjao napuhane popise ni izborne prevare, već je pojašnjavao da je, odjednom, sve tobože puno bolje i transparentnije, iako se gotovo ništa bitno nije promijenilo?!

‘U javnosti vlada veliko nerazumijevanje teme popisa birača pa ih se često uspoređuje s popisom stanovništva što su kruške i jabuke jer, primjerice, osoba koja nema prebivalište u Hrvatskoj, a živi u Mostaru ili Beogradu i hrvatski je državljanin, sigurno je u registru birača, ali nije bila evidentiran u popisu stanovništva koji se provodio u Hrvatskoj….”, odgovorio je tada Zelić, pokušavši opravdati Milanovićevu Vladu i bivšeg ministra Uprave SDP-ovca Bauka za nečinjenje, odnosno za činjenicu da su i za njihovog mandata birački spiskovi ostali prenapuhani i da je na njima ostalo više stotina tisuća birača viška…

Zašto je Zelić promijenio stav kada je SDP došao na vlast?

Potpisniku ovih redaka nije tada bilo posve jasno zašto je Zelić u potpunosti promijenio stav, iako se ništa bitno u vezi s viškom birača nije promijenilo…

No, nakon što su hakeri upali u bazu podataka Georgea Sorosa i objavili tamo pronađene informacije, puno je jasnije zašto Zelić iz GONG-a nije (bio) objektivan sugovornik te zašto nije mogao i ne može biti jednako kritičan prema lijevo liberalnoj Milanovićevoj vladi, kao što je bio prema HDZ-ovoj (kasnije je Zalić iz GONG-a prešao u SDP!).

”Hakeri su, među 25 tisuća dokumenata, pronašli i mailove koji dokazuju kako je Soros utjecao na moćne lidere u kreiranju svjetske politike. Na stranici soros.dcleaks objavljeni su dokumenti koji otkrivaju sve Soroseve planove od 2008. godine. Među njima i zahtjev za financiranjem svih proturuskih djelovanja u Americi i Europi. Dok ruski mediji pišu o neprihvatljivom utjecaju, Soros svoj projekt pravda željom za transparentnošću:

Za hrvatsku javnost najzanimljivija je informacija, prema svemu sudeći, da je upravo Soros financirao spotove udruge GONG. I to su, naime, pronašli hakeri.

“Oni su sufinancirali kampanju za osvještavanje građana o važnosti glasanja na EU parlemantarnim izborima i podržali aktivnosti oko Partnerstva za otvorenu vlast koji su vladu u Hrvatskoj i drugim zemljama potaknuli na bolju regulaciju transparentnosti neprofitnih organizacija”, istaknula je Jelena Berković iz GONG-a.

No, politolog Instituta za europske i globalizacijske studije upozorava da svi koji nekoga financiraju, traže nešto zauzvrat.

Milardović: GONG u funkciji održavanja lijevo liberalno orijentiranog poretka

“GONG i druge udruge civilnog društva jesu u funkciji razvoja civilnog društva, a s druge strane su u funkciji održavanja lijevo liberalno orijentiranog poretka”, izjavio je dr. sc. Anđelko Milardović s Instituta za europske i globalizacijske studije u Splitu.

Valja napomenuti da je i premijer Plenković nedavno istaknuo da je GONG produžena ruka SDP-a, vjerojatno na osnovu činjenica koje su ranije objavljene, a na koje ovdje podsjećamo.

Valja podsjetiti da je Soros devedesetih financirao puno više projekata i medija u Hrvatskoj, pogotovo onih koji su se suprotstavljali Franji Tuđmanu i HDZ-u.

Nakon svega navedenog valjalo bi, u najmanju ruku, ignorirati GONG, sve njihove aktivnosti i pripoćenja te imati na umu da oni nisu i ne mogu biti neutralni”, stoji u našem tekstu iz 2016. godine, a na što je važno opet podsjetiti.


Bude li Faktograf ponovno iznosio neistine i podmetao portalu Promise.hr, bit ćemo prisiljeni podnijeti tužbu protiv odgovornih.

 

Komentari