Turizam u Zagrebu U STALNOM PORASTU, sve više je sadržaja; jedino treba raditi da se gosti duže zadrže Turizam u Zagrebu U STALNOM PORASTU, sve više je sadržaja; jedino treba raditi da se gosti duže zadrže
TweetEmailPrint ”U praksi smo pokazali da sinergija razvoja grada, turističke zajednice, gospodarstvenika, djelatnika i nadasve naših sugrađana je rezultirala ovakvim uspjehom koji se događa.... Turizam u Zagrebu U STALNOM PORASTU, sve više je sadržaja; jedino treba raditi da se gosti duže zadrže


”U praksi smo pokazali da sinergija razvoja grada, turističke zajednice, gospodarstvenika, djelatnika i nadasve naših sugrađana je rezultirala ovakvim uspjehom koji se događa. Zagreb je prepoznat, ne više samo na razini Europske unije nago kao globalno prepoznatljiva turistička destinacija”, istaknula je Olivera Majić

“Razvoj turizma u Zagrebu u stalnom je porastu kao i sadržaji za mnogobrojne goste našega grada. Jedino na čemu treba poraditi jest kako duže zadržati turiste u gradu” rečeno je na 18. sjednici Gospodarsko-socijalnog vijeća grada Zagreba.

”Na sjednici smo sagledali trendove razvoja turizma kroz pogled poslodavaca, sindikata i grada Zagreba te turističke zajednice”, naglasila je zamjenica gradonačelnika i predsjednica GSV-a Olivera Majić.

”U praksi smo pokazali da sinergija razvoja grada, turističke zajednice, gospodarstvenika, djelatnika i nadasve naših sugrađana je rezultirala ovakvim uspjehom koji se događa. Zagreb je prepoznat, ne više samo na razini Europske unije nago kao globalno prepoznatljiva turistička destinacija”’, istaknula je Olivera Majić.

Igor Škrgatić iz udruge poslodavaca i potpredsjednik GSV-a upozorio je da treba dodatno raditi na povezivanju hrvatskih turističkih zajednica kako bi se postiglo to da turisti u Zagrebu ali i drugim hrvatskim gradovima ostanu koji dan duže nego do sada.

Predstavnica sindikata i potpredsjednica GSV-a Sanja Mikačić iznimno je zadovoljna trenutnom situacijom te naglašava da za razliku od drugih destinacija u Zagrebu nema velikih oscilacija, te grad nije “mrtav” kroz jesen ili zimu nego stalno bilježi porast turista tijekom cijele godine.