U nedjelju u 9 ujutro ZATVARA SE remetinečki ROTOR, sto tisuća vozila dnevno vozit će privremenim cestama! U nedjelju u 9 ujutro ZATVARA SE remetinečki ROTOR, sto tisuća vozila dnevno vozit će privremenim cestama!
TweetEmailPrint Reorganizira se javni prijevoz putnika na tramvajskim linijama 7 – Savski most – Dubec i 14-  Mihaljevac – Zapruđe; na način da tramvaji... U nedjelju u 9 ujutro ZATVARA SE remetinečki ROTOR, sto tisuća vozila dnevno vozit će privremenim cestama!


Reorganizira se javni prijevoz putnika na tramvajskim linijama 7 – Savski most – Dubec i 14-  Mihaljevac – Zapruđe; na način da tramvaji na liniji 7 voze skraćeno od Sopota do Dubca, a linije 14 – od Mihaljevca do Savskog mosta

Nakon nekoliko odgoda, promet rotorom u potpunosti se obustavlja u nedjelju, 16. prosinca 2018., u 9,00 sati., objavljeno je danas (u ponedjeljak 10. prosinca) na službenim stranicama Grada Zagreba. Naveli su i kako će biti reguliran promet nakon zatvaranja najprometnijeg zagrebačkog kružnog toka.
”Budući da radovi na rekonstrukciji raskrižja Jadranska avenija – Avenija Dubrovnik – Jadranski most – Remetinečka cesta (Rotora) zahtijevaju potpunu obustavu prometa, izvode se privremene prometnice na sjeverozapadnom i sjeveroistočnom dijelu kako bi se ta velika količina prometa (dnevno oko 100.000 vozila) propustila na siguran i održiv način. Rješenje je napravljeno po sljedećim načelima:

Privremene ceste

Zadaća privremenih cesta je preuzimanje cjelokupnog tranzitnog prometa,

–          lokalna prometna mreža rubnih naselja i priključci uvjetovani su područjem gradilišta i ostaju jedino na korištenje lokalnom stanovništvu; onemogućuje se tranzitni promet postojećom lokalnom mrežom,

–          preko Rotora prometuje 19 autobusnih linija i tramvaji pa je rješenje privremenih prometnica vodilo računa o potrebama javnog prijevoza putnika,

–          dugotrajnost radova (18 mjeseci) – bez etapnosti u izvođenju pa se poglavito vodilo računa o stalnosti rješenja; česte i/ili povremene promjene ruta kretanja za automobile samo bi zbunjivale vozače i stvaralo probleme u javnom prijevozu,

–          sve privremene pješačko/biciklističke površine i privremene prometnice bit će opremljene javnom rasvjetom.

–          osiguran je pojačan angažman Prometne policije i prometnog redarstva.

Temeljita rekonstrukcija rotora Remetinec, započeta je zatvaranjem Riječke ulice i tramvajske pruge na dionici od Savskog mosta do Sopota. Zagrebački električni tramvaj d.o.o (dalje u tekstu ZET) tijekom čitavog tog razdoblja organizira javni prijevoz putnika prilagođavajući se privremenoj regulaciji prometa, ali uz osiguranu protočnost autobusnog prometa trasom Jadranski most – Jadranska avenija – dijelom Remetinečka cesta – Avenija Dubrovnik. U navedenim uvjetima eksploatacije, u zoni rekonstrukcije, reorganizira se javni prijevoz putnika natramvajskim linijama 7 Savski most – Dubec i 14 Mihaljevac – Zapruđe na način da linija 7 prometuje skraćeno od Sopota do Dubca, a linija 14 od Mihaljevca do Savskog mosta.

Drugačiji promet ZET-a

Ukidanjem tramvajskog prometa u području obuhvata, uspostavljena je zmjena tramvajskog prometa izvanrednom autobusnom linijom 607 Savski most – Sopot – Savski most, koja prometuje na način prikazan na slici br. 1.

Autobusna linija 607 Savski most – Sopot – Savski most prometuje privremeno do završetka radova te služi kao supstitucija za obustavljeni tramvajski promet na dionici od tramvajskog okretišta u Sopotu do terminala Savskog mosta. Sama linija, na koju su uvedeni zglobni autobusi, organizirana je na način da, radnim danom u vršnom prometnom opterećenju prometuje 5 voznih redova sa slijedom polazaka od 6 – 8 minuta, dostatno da frekvencijom i kapacitetom zamijeni privremeno skraćene tramvajske linije 7 i 14.

U organizaciji autobusnih linija javnog gradskog prijevoza,u I. fazi radova, djelomično je izmijenjena trasa na autobusnoj liniji 234 Glavni kolodvor – Kajzerica – Lanište koja prometuje do krajnjih odredišta Ulicom Radoslava Cimermana zbog zatvaranja Riječke ulice, s tim da je vozni red organiziran sukladno prijevoznoj potražnji sa slijedom polazaka od 20 minuta tokom vršnog prometnog opterećenja.