Skandalozno: NOVA ZRAČNA LUKA već se pokazala skučenom-OD GUŽVE SE NE MOŽE DISATI! Skandalozno: NOVA ZRAČNA LUKA već se pokazala skučenom-OD GUŽVE SE NE MOŽE DISATI!
TweetEmailPrint Zračna luka je tek otvorena, a već je pretijesna! Zbog te činjenice javnost već sada s razlogom sumnja da je netko uzeo veliku... Skandalozno: NOVA ZRAČNA LUKA već se pokazala skučenom-OD GUŽVE SE NE MOŽE DISATI!


Zračna luka je tek otvorena, a već je pretijesna! Zbog te činjenice javnost već sada s razlogom sumnja da je netko uzeo veliku proviziju da bi bio odabran baš ovakav, uvelike manjkav projekt. Hoće li premala zračna luka s manje prostora za zrakoplove nego na starom aerodromu biti i veliki sigurnosni problem, tek ćemo vidjeti

Osim na cestovnim graničnim prijelazima sa Slovenijom, velike gužve su ovih dana nastale i u novoj zagrebačkoj zračnoj luci “Franjo Tuđman”. U slučaju kada u približno isto vrijeme slete dva aviona prtljaga se čeka i po 50 minuta. Kako će tek biti kad počne turistička sezona, teško se uopće može i predvidjeti, piše portal Pouzdano.hr.

A da bi se upravo to moglo dogoditi, upozoravali su prije više od mjesec dana stručnjaci za zrakoplovni prijevoz.  No, u moru hvalospjeva novom aerodromu, prava istina o brojnim nedostacima nije se u javnost ni uspjela probiti. Nova je zračna luka, naime, tješnja i s manje mjesta za zrakoplove, od stare!

Stara je zračna luka imala 18 izlaza, a na novoj ih je samo 14. Istovremeno je samo tri izlaza za autobuse, kroz koje istovremeno moraju proći putnici za pet letova.

Nova zračna luka također ima i manje stajanki za avione a za transfere putnici moraju ići po zgradi kako bi se ukrcali na vezani let.

Nova zgrada, odnosno cijela zračna luka, trebala bi prema projekciji uskoro opsluživati 8,2 milijuna putnika godišnje, naspram sadašnjih niti 3 milijuna, što je teško zamislivo s obzirom da već sada puca po šavovima.

Podsjetimo, Hrvatska Vlada povjerila je 2012. godine koncesiju u trajanju od 30 godina za izgradnju novog putničkog terminala, te upravljanje i korištenje Zračne luke Zagreb konzorciju francuskih tvrtki ZAIC (Zagreb Airport International Company), koji čine Bouygues Batiment International i Aeroports de Paris Management. Ova odluka dogovorena je na sjednici Vladinog Povjerenstva za ocjenu provedenog postupka davanja koncesije za Zračnu luku Zagreb na čijem je čelu bio tadašnji prvi potpredsjednik Vlade Radimir Čačić, a članovi su bili ministri Zlatko Komadina, Slavko Linić, Ante Kotromanović, Mirela Holy, Ivan Vrdoljak i Orsat Miljenić.

Zračna luka je tek otvorena, a već je pretijesna! Zbog te činjenice javnost već sada s razlogom sumnja da je netko uzeo veliku proviziju, da bi bio odabran baš ovakav, uvelike manjkav projekt.

Hoće li premala zračna luka biti i veliki sigurnosni problem, tek ćemo vidjeti.

Foto: Pouzdano.hr